درپی درگذشت بازیکن تیم فوتسال آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد حین مسابقه در رقابت جام رمضان، خانواده مرحوم فروزنده از پیگیری کوتاهی‌های انجام شده در فوت این بازیکن از طریق مراجع قضایی خبر دادند.
کد خبر: ۷۵۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 01 June 2019

درپی درگذشت بازیکن تیم فوتسال آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد حین مسابقه در رقابت جام رمضان، خانواده مرحوم فروزنده از پیگیری کوتاهی‌های انجام شده در فوت این بازیکن از طریق مراجع قضایی خبر دادند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در پی مرگ عضو تیم فوتسال شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در حین بازی در مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات یاسوج در ۲۶ اردیبهشت ۹۸، خانواده این مرحوم نسبت به نحوه برگزاری این مسابقات و اندیشید نشدن تمهیدات لازم پزشکی اعتراض و اعلام کردند که اتفاقات مربوط به مرگ مرحوم را از طریق قانونی و قضائی پیگیری خواهند کرد.

مرحوم سید علی عمران فروزنده ۴۸ ساله دارای ۲ فرزند دختر ۱۶ ساله و پسر ۱۲ ساله از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از پایان بازی دو تیم آب و فاضلاب شهری استان و مرکز خدمات شهری آتش نشانی در مسابقات جام رمضان ادارات یاسوج دچار تنگی نفس شد و در نهایت فعالیت پزشکی با تأخیر بی‌نتیجه ماند و مرحوم در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج درگذشت.

مسابقاتی که گفته می‌شود بابت ورودی هر تیم به این مسابقات، مبلغ ۷۰۰ هزار تومان دریافت شده، اما در لحظه بروز این حادثه، حضور نداشتن کادر پزشکی مجرب در سالن باعث شده تیم فوریت پزشکی پس از حدود ۳۰ دقیقه از زمان ناراحتی بازیکن مرحوم به سالن مسابقه برسد که با وجود تلاش‌های صورت گرفته یک بار عمل احیا انجام می‌شود، اما در نهایت این دروازه‌بان فوت می‌کند.


جلال پورانفرد، مدیر حوادث فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به ایسنا گفت: هیچ‌گونه درخواستی برای در اختیار گذاشتن اکیپ پزشکی ورزشی برای مسابقات جام رمضان ادارات یاسوج به ما ارائه نشده بود و، چون کسی از ما درخواستی نکرده بود، هیچ نیرو و کادر پزشکی از طرف اورژانس در سالن برگزاری مسابقات نبوده است.

پورانفرد اظهار کرد: تنها زمانی که با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند نیرو‌های اورژانس پس از چهار دقیقه به محل برگزاری مسابقات رسیدند و در سالن حضور یافتند.
بازیکن فوتسال در جام رمضان یاسوج فوت کرد+عکس

مدیر حوادث فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مسئولان برگزاری مسابقات با توجه به کوتاهی خودشان دنبال انداختن توپ در زمین اورژانس هستند که درست نیست.

عبدالله حسینی، رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان بویراحمد نیز در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: شب وقوع حادثه برای مرحوم فروزنده، تیم پزشکی اورژانس در سالن حضور داشت و تا تیم پزشکی در سالن نباشد مسابقات را شروع نمی‌کنیم.

وی افزود: مدیر حوادث فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان نیست و ما با شهرستان هماهنگی کرده‌ایم.

سید محمد یزدانشناس، رئیس اورژانس شهرستان بویراحمد نیز در این خصوص به خبرنگار ایسنا ضمن تأیید صحبت‌های مدیر حوادث فوریت‌های پزشکی استان گفت: تا زمان وقوع این حادثه نامه و مکاتبه‌ای مبنی بر درخواست برای کادر پزشکی در سالن مسابقات جام رمضان ادارات یاسوج برای ما ارسال نشده است.

وی اظهار کرد: از شبی که حادثه اتفاق در سالن مسابقات برای آقای فروزنده افتاد نامه‌ای ارسال شد که ما هم عملاً حضور یافتیم.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج با حضور ۲۸ تیم شرکت کننده زیر نظر کمیته فوتسال هیأت ورزش‌های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد از شب ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸ در سالن ۹ دی این شهر در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار