کد خبر: ۷۵۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 02 June 2019
به گزارش تابناک سمنان ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بیش از 7500 نفررشته اعم از فرهنگیان و دانش آموزان استان سمنان در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در سال تحصیلی 98-97 شرکت کرده و در 20 رشته و گرایش آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح شهرستان‌ها و مناطق ارسال کردند.
شریفی افزود: پس از داوری آثار، 114 اثر متعلق به 77 دانش آموز و 37 فرهنگی استان به مرحله داوری غیرحضوری کشوری تحویل شد و در نهایت 3 رتبه کشوری در بخش دانش آموزی و 2 رتبه در بخش فرهنگیان، دست آورد آموزش و پرورش استان سمنان از این رقابت ملی در سال تحصیلی جاری بود.
وی گفت: در بخش فرهنگیان، محبوبه صادقی از منطقه امیرآباد در گرایش رسانه و فضای مجازی رشتة وبلاگ نویسی حائز رتبه سوم کشوری (مشترک) و سحر زندی از شهرستان گرمسار در گرایش هنرهای تجسمی رشتة تصویرسازی موفق به کسب رتبه دوم کشوری(مشترک) شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی استان در معرفی برگزیدگان بخش دانش آموزی هم گفت: علی رحیمی از شهرستان شاهرود، در گرایش فیلم کوتاه، رشتة فیلم مستند، حائز رتبه اول کشوری، بهناز محسنی از شهرستان گرمسار در گرایش هنرهای تجسمی رشتة پوستر، رتبه دوم کشور و محدثه ساویز از شهرستان سرخه در گرایش هنرهای تجسمی رشتة تصویرسازی به رتبه سوم کشور(مشترک) دست یافتند.   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار