دارنده نشان طلای کاراته المپیک جوانان بر اثر تصادف جان باخت.
کد خبر: ۷۵۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 06 June 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:احمد مبارکی رئیس هیات کاراته استان فارس اظهار کرد: نوید محمدی ورزشکار و دارنده نشان طلای کاراته المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین بر اثر تصادف در تونل کوهسار درگذشت.

وی ادامه داد: محمدی از امیدهای کاراته استان فارس برای حضور در المپیک توکیو بود که قرار بود با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون کاراته در تمرینات تیم ملی بزرگسالان حضور یابد.

احمد مبارکی تصریح کرد: کسب مدال طلای نوجوانان آسیا، مدال نقره جوانان آسیا، مدال طلای کاپ آزاد جهانی رومانی، مدال نقره جوانان جهان و کسب سهمیه المپیک، ۲ مدال طلای مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین، یک مدال طلا یک نقره و یک برنز مسابقات بین المللی ارومیه از افتخارات این ورزشکار فارسی بود.

رئیس هیات کاراته استان فارس این ماتم تلخ و جانسوز را به خانواده نوید محمدی ورزشکار فارسی و جامعه کاراته ایران تسلیت گفت و برای وی علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسالت داشت.

مراسم آخرین بدرقه نوید محمدی قهرمان المپیک جوانان کاراته تا منزلگاه ابدی وی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا جمعه ۱۷ خرداد از مسجد امام حسن مجتبی شهرک کشن واقع در بلوار مطهری جنوبی تا قبرستان شهدای گلشن واقع در ابتدای بلوار والفجر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار