معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان مردم نباید تخلفات را نادیده بگیرند، گفت: شهروندان هرگونه تخلف صنفی را گزارش کنند تا با متخلفان در چهارچوب قانون برخورد شود.
کد خبر: ۷۵۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 15 June 2019

علی‌محمد رحمانی‌زاده با اشاره به شرایط اقتصادی مردم اظهار کرد: مردم در زمان خرید محصولات از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها دقت لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را گزارش کنند.

وی افزود: مردم هنگامی که تخلفی را از سوی واحد صنفی مشاهده می‌کنند، باید آن را گزارش دهند تا بازرسان سازمان صنعت با این متخلفان در چهارچوب قانون برخورد کنند. اگر این برخوردها به خوبی صورت بگیرد، قطعا شاهد چنین تخلفاتی نخواهیم بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه مردم نباید تخلفات انجام گرفته را نادیده بگیرند، تصریح کرد: از همه شهروندان انتظار داریم تا پای کار بیایند و کسانی که در بازار تخلف می‌کنند را معرفی کنند تا این افراد سودجو و متخلف نتوانند کاری از پیش ببرند و شاهد کنترل قیمت محصولات در بازار باشیم.

رحمانی زاده عنوان کرد: بهترین راه برای بیان شکایات و گزارش تخلفات واحدهای صنفی، سامانه 124 است. مردم با مشاهده هرگونه تخلف صنفی در بازار می‌توانند با سامانه 124 تماس بگیرند و موضوع را پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استان خوزستان سه مرجع رسیدگی به شکایات مردم وجود دارد که می‌توانند به مردم در بحث رسیدگی به شکایت‌ها کمک کنند و مسایل آن‌ها را پیگیری کنند. بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، بازرسی اصناف و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان سه مرجع رسیدگی به شکایات مردم هستند و مردم می‌توانند با مراجعه به آن‌ها نسبت به شکایات خود اقدام کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار