معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه در سفر به آذربایجان‌غربی از موقوفات آذربایجان‌غربی بازدید کرد.
کد خبر: ۷۵۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ 20 June 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علیرضا هوشیار امروز در سفر به آذربایجان‌غربی به همراه مدیرکل بازرسی سازمان، مدیرعامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور و حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرای اراضی مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، تجاری، مسکونی و اداری بازدید کرد.

همچنین در این سفر پروژه موقوفه حاج‌عبدالله و قطعات یک دو و سه شهرستان ارومیه مورد بازدید قرار گرفت و جلسه‌ای در دفتر بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان در زمینه پروژه‌های مذکور تشکیل و مشکلات حقوقی پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علاوه بر آن، این هیئت از اراضی مستعد سرمایه‌گزاری اراضی مشترک‌المنافع واقع در خیابان استادان و زمین 500 مترمربعی موقوفه شاه‌زاده خانم واقع در خیابان دانشکده ارومیه بازدید کردند.

همچنین در زمینه نحوه سرمایه‌گزاری و آماده‌سازی و توجیه اقتصادی پروژه‌ها مباحثی مطرح کرده و نیز در راستای سیاست‌های سازمان اوقاف و منویات رهبری در زمینه رونق تولید، در زمینه سرمایه‌گزاری در حوزه کشاورزی از مزرعه 860 هکتاری جبل‌کندی سلماس بازدید شد.

در سفر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه، نحوه سرمایه‌گزاری و وضعیت چاه‌های موجود و شبکه آبیاری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تمامی مستندات و نحوه سرمایه‌گزاری و توجیهات اقتصادی مربوط به این پروژه‌ها برای صدور مجوز به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال شود.

در ادامه، از پروژه‌های موقوفه حاج عبدالکریم شهرستان خوی با زیربنای بالغ بر دو هزار و 191 مترمربع مشتمل بر 12 واحد مسکونی و 6 واحد تجاری که در سال 96 به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود بازدید به عمل آمد.

همچنین در این سفر، از مجتمع تجاری بقعه شیخ نوایی خوی با زیربنای هزار و 200 مترمربع که در حال پایان است و نیز از پروژه‌های در حال اجرای لطیفه غفارزادگان و پاشاخان خوی که در مجموع 12 واحد مسکونی و 6 واحد تجاری در حال احداث است، بازدید به عمل آمد.

علاوه بر آن، «هوشیار» در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی، از طرح توسعه سیدبهلول شهرستان خوی بازدید و از نحوه اجرای طرح آگاه شد.

در این سفر، از فعالیت‌های عمرانی پروژه‌های تجاری حسینیه میرزا ابراهیم خوی و مجتمع گردشگری موقوفه میرزا ابراهیم خوی بازدید کرده و نقشه‌های آن مورد بررسی قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین از موقوفه حاج باباسنایی شهرستان ارومیه که جدیدا بازسازی و تبدیل به هتل با 25 اتاق و هشت سوئیت شده بازدید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار