کد خبر: ۷۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 25 June 2019
عرضه و تقاضا تولیدهای فناورانه در سمنان رو به افزایش است

سمنان- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: عرضه و تقاضای تولیدهای فناورانه با اتخاذ راهبرد های علمی و توجه به دانش در بخش صنعت در این استان رو به افزایش است.

حسن آل بویه روز سه شنبه در دوازدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور که در شهمیرزاد استان سمنان در حالی برگزاری است افزود: سمنان ظرفیت قابل توجهی در گسترش دانش و تولیدهای فناورانه دارد که باید از این ظرفیت برای رونق اقتصادی استان و کشور بهره برد.
وی خاطر نشان کرد: بازار عرضه و تقاضا فن بازار در استان سمنان مطلوب است و سمنان جهش بسیار مطلوبی سال‌های گذشته در این بخش داشته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: حلقه توسعه اقتصادی و صنعتی در کشور توجه به دانش است و با این راهبرد می‌توان برای تحقق شعار سال گام برداشت.
آل بویه اضافه کرد: نیاز واقعی بازار اقتصادی در بخش صنعت و تولید توجه به رویکردهای علمی است و باید دانش در رونق اقتصادی جایگاه ویژه خود را پیدا کند.
وی اضافه کرد: ظرفیت‌های استان سمنان برای تولیدهای فناورانه رو به افزایش است و با انتقال تجربه‌ها این توسعه اقتصادی افزایش می‌یابد.
آل بویه افزود: تولیدهای فناورانه با همکاری و تلاش نخبگان و مسئولان افزایش یابد و با این راهبرد می‌توان برای توسعه روزافزون اقتصادی در کشور اقدام کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: این شرکت با برنامه ریزی اصولی در کنار فن بازارهای استان و کشور است و برگزاری همایش‌های از این دست به تبادل تجربه‌ها می‌انجامد.

در دوازدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور که در محل هتل ساران شهیمرزاد برگزار می‌شود جمعی از صاحبنظران این بخش راهکارهای رونق تولیدهای فناورانه در کشور را بررسی می‌کنند.
استان سمنان یک منطقه ویژه اقتصادی، هشت ناحیه و ۱۰ شهرک صنعتی با یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی دارد که ۲۹ هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار