نخستین پیروزی سوهان در لیگ برتر
تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته دوم لیگ برتر فوتسال مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
کد خبر: ۷۶۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 10 July 2019

به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در هفته دوم چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز برابر لبنیات ارژن فارس صف‌آرایی کردند.

دیدار دو تیم در حالی در ورزشگاه دوهزارنفری شهید حیدریان به انجام رسید که استقبال خوبی از سوی تماشاگران شده بود و حدود هزار هوادار این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست توپ و میدان در اختیار شیرازی‌ها بود اما شاگردان مهدی غیاثی که به محکوم‌به پیروزی بودند گل اول را توسط محمد بیضایی وارد دروازه حریف کردند.

با توجه به شکست هفته گذشته سوهان،آن‌ها باید پیروز می‌شدند تا اعتماد عمومی را جلب کنند و در قامت یک مدعی ظاهر شوند که این تفکر در تیم سوهان شکل گرفت و در پی آن فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد.

از سوی دیگر میثم اینانلو و حسن عسگری دو بازیکن قمی فصل گذشته سوهان در جمع ارژن حضور داشتند که انگیزه آن‌ها جهت رویارویی با تیم سابق خود به جذابیت این مسابقه اضافه کرده بود

در ادامه فشارها محمد کوهستانی از غفلت خط دفاعی ارژن استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند تا میزبان با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم قرمز پوشان سوهان دست از حمله برنداشتند و در همان دقایق ابتدایی گل سوم توسط محمد بیضایی از خط دروازه ارژن عبور کرد تا بازگشت به بازی برای مهمان سخت‌تر شود.

در شرایطی که ارژنیها جلو کشیده بودند تا گل‌های خورده را جبران کنند، علی فیاضی چهارمین گل این بازی را به ثمر رساند و در دقایق پایانی روح‌الله ایثاری پنجمین گل را زد تا تیر خلاص به پیکر نماینده شیراز شلیک شود.

بدین ترتیب تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با پیروزی خانگی پنج‌بر صفر برابر ارژن فارس نخستین برد خود را کسب کرد و از همه مهم‌تر با گلباران حریف خط و نشانی برای سایر رقبا کشید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار