در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی؛
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان هر گونه اخراج بیمار از بیمارستان شهید محمدی را تکذیب کرد و افزود اگر بیماری در فرآیند درمانی مشکل پرداخت هزینه داشته باشد بیمارستان حتماً همکاری خواهد کرد و هیچ بیماری به خاطر نداشتن هزینه از بیمارستان بیرون نشده و نخواهد شد. متأسفانه در ماه‌های اخیر برخی با انتشار مطالب خلاف واقع اقدام به تخریب وجه درمانی استان کرده‌اند. «بهتر بود خبرنگار مهر با بررسی میدانی موضوع به صحت و سقم این ویدئو می‌پرداخت، نه با انتشار جوابیه‌‌های تکراری که غالباً هرگونه مطلب انتقادی را به جای پذیرش و اصلاح شایعه و کذب بخواند»
کد خبر: ۷۶۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 14 July 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، فاطمه نوروزیان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد انتشار فیلمی از یک بیمار در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیان داشت: پیرو پیگیری‌های صورت گرفته بیمار فوق در بیمارستان بستری بوده و به دلیل نداشتن خانواده و امکانات مالی، کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی مثل آزمایشات و سی تی اسکن به صورت "رایگان " انجام شد.

وی عنوان کرد: این بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان شهید محمدی ترخیص می‌شود و بیمار ترخیصی ظاهراً به دلیل اینکه نه پولی داشته و نه آشنایی در حیاط بیمارستان مانده و از همراهان بیماران طلب کمک می‌کند تا اینکه از طرف بیمارستان با تاکسی تلفنی به آدرسی که مدنظر بیمار بوده است اعزام می‌شود.
نوروزیان خاطرنشان کرد: اگر بیماری در فرآیند درمانی مشکل پرداخت هزینه داشته باشد بیمارستان حتماً همکاری خواهد کرد و هیچ بیماری به خاطر نداشتن هزینه از بیمارستان بیرون نشده و نخواهد شد. (متأسفانه در ماه‌های اخیر برخی با انتشار مطالب خلاف واقع اقدام به تخریب وجه درمانی استان کرده‌اند). «بهتر بود خبرنگار مهر با بررسی میدانی موضوع به صحت و سقم این ویدئو می‌پرداخت، نه با انتشار جوابیه‌‌های تکراری که غالباً هرگونه مطلب انتقادی را به جای پذیرش و اصلاح شایعه و کذب بخواند»
به گزارش مهر، از روز گذشته (شنبه) فیلمی به عنوان اخراج یک بیمار از بیمارستان شهید محمدی به دلیل عدم توانایی پرداخت هزینه‌های بیمارستانی در فضای مجازی منتشر شد که این بیمار از رهگذران درخواست کمک مالی داشت.

فیلمی که در فضای مجازی دست به دست می‌شد و مورد تکذیب قرار گرفت حکایت بیماری را در بیمارستان شهید محمدی نشان می‌دهد که به علت نداری و بی پولی در محوطه بیرونی بیمارستان از ادامه روند درمانی محروم شده است، بهتره قضاوت در مورد صحت و سقم این فیلم را به عهده افکار عمومی و حاضرین در صحنه واگذاریم.


انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
تکذیبیه خلاف واقع است.
چون بنظر بنده سازو کار قانونی فرد بدون خانواده اخراج از بیمارستان نیست.
چون مسولیت قانونی را در پی دارد.
اقدام قانونی باید از طریق بهزیستی یا خانه سالمندان صورت میگرفت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار