کد خبر: ۷۶۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 15 July 2019

تابناک / محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف، درباره وضعیت بازار سکه و طلا به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: امروز، یکشنبه، با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی قیمت طلا بدون تغییر یک هزار و ۴۱۶ دلار در هر اونس و قیمت نقره هم ۱۵ دلار و ۳۰ سنت در هر اونس است. امروز نیز در بازار داخلی با توجه به کاهش قیمت ارز، بهای سکه و طلا روند نزولی طی کرد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اضافه کرد: قیمت سکه طرح قدیم چهار میلیون و ۲۹۰ هزار تومان، سکه طرح جدید چهار میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و نیم‌سکه ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان بود. همچنین ربع‌سکه با قیمت یک‌ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی هم با قیمت ۹۸۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

کشتی‌آرای گفت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار آب‌شده مبنای قیمت‌گذاری در بازار یک‌ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار یک‌ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۲۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

او ادامه داد: یک مثقال طلای ۲۰ عیار ۴۶۶ هزار و ۹۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار ۴۹۰ هزار و ۲۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار ۵۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار ۵۶۰ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شد.

این فعال بازار طلا در پایان گفت: با توجه به کاهش تقاضا و همچنین ورود سکه‌های خانگی به بازار، حباب سکه در حال تخلیه شدن است و امروز حباب سکه به ۲۳۰ هزار تومان رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار