استاندار قزوین:
استاندار قزوین در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن اظهار داشت: راهکار برون رفت از شرایط تحریم تولید است و با افزایش رونق تولید می توان با شرایط موجود مقابله کرد.
کد خبر: ۷۶۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 18 July 2019

راهکار برون رفت از شرایط تحریم تولید است

به گزارش تابناک قزوین ، عبدالمحمد زاهدی  استاندار قزوین ، در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در استان قزوین ،با بیان اینکه راهکار برون رفت از شرایط تحریم تولید است، اظهار کرد: در حال جنگ اقتصادی هستیم و با سازو کار عادی نمی‌توان در جنگ اقتصادی پیروز شد.

وی افزود: به بخش خصوصی باید اعتماد کنیم حتی اگر در مواردی سو استفاده شود با ایجاد قوانین اضافی دست تولید کننده را بسته ایم در شرایط تحریم باید فرصتی ایجاد کنیم تا بنگاههای اقتصادی ظرفیت خود را بشناسند.

استاندار قزوین گفت: علیرغم تحریم ها و مشکلات فراوان شاخص های اقتصادی در استان قزوین مثبت است.

استاندار قزوین گفت:  جایگاه شهرک‌های صنعتی استان قزوین باید از درجه دو به یک ارتقا یابد.

وی یادآور شد: امسال شاهد کاهش ۱۷ درصدی تعدیل نیرو بودیم و سهم قزوین از جذب سرمایه گذاری خارجی ۶۰ میلیون دلار از ۱۷ کشور خارجی بوده است.

بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن روز چهارشنبه با حضورعبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، داود محمدی و سیده حمیده زرآبادی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری، محمد قاسمی دادستان قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و صنعتگران در سالن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

در پایان این مراسم از یک واحد ایثارگر نمونه، ۲۱ واحد نمونه صنعتی، یک واحد نمونه معدنی، سه واحد پیشکسوت نمونه صنعتی و معدنی، ۲ واحد مکتشف بهره بردار نمونه معدنی، یک بانوی کارآفرین، سه واحد فنی و مهندسی دانش بنیان و تحقیق و توسعه تجلیل به عمل آمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار