رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به پروژه پرداخت الکترونیک در تاکسی‌های شهری ارومیه گفت: این پروژه برای راه‌اندازی با سرمایه‌گذار طرح یعنی بانک شهر پس از تایید نرم ‌افزار آن در دست اقدام است که با اتمام مقدمات اجرای طرح توسط سرمایه‌گذار و شهرداری، به صورت آزمایشی در سطح شهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۶۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 22 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی مژدهی‌فر  با اشاره به روند نوسازی تاکسی‌های شهر ارومیه، عنوان کرد: در حال حاضر امکان ثبت‌نام نوسازی تاکسی‌ها با توجه به بسته بودن سایت نوسازی وجود ندارد که با رایزنی‌ها انجام گرفته با اتحادیه تاکسیرانی، نسبت به فعال کردن  این سایت و نوسازی اقدام می‌شود.

به گفته وی، مالکان تاکسی‌های زرد فرسوده به دلیل افزایش قیمت خودرو، رغبتی به نوسازی ندارند چرا که آورده حاصل نسبت به سرمایه‌گذاری بسیار پایین است که با تسهیل شرایط  رغبت به نوسازی افزایش می‌یابد..

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه تعداد تاکسی‌های زرد شهر ارومیه را پنج هزار و 600 دستگاه تاکسی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 40 درصد ناوگان تاکسی رانی شهرداری ارومیه فرسوده است که با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم نسبت به نوسازی اقدام می‌شود.

وی تعداد تاکسی‌های شهر را نسبت به میانگین جمیعت شهر مطلوب دانست و اظهار کرد: به دلیل گردشی بودن بیشتر تاکسی‌ها و تردد زیاد شهروندان در هسته مرکزی شهر، تاکسی‌ها تمایل به جابه جایی مسافران در این محدوده دارند و به این علت نیز تعداد تاکسی‌ها در شهر زیاد دیده می‌شود.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد:هم اکنون 9 گشت بازرسی به همراه گشت‌های راهنمایی و رانندگی فعالیت تاکسی‌ها را در شهر رصد و نسبت بر رفع برخی مشکلات اقدام می‌کنند.

 وی با اشاره به پروژه پرداخت الکترونیک در تاکسی‌های شهری گفت: این پروژه برای راه‌اندازی با سرمایه‌گذار طرح یعنی بانک شهر پس از تایید نرم ‌افزار آن در دست اقدام است که با اتمام مقدمات اجرای طرح توسط سرمایه‌گذار و شهرداری، به صورت آزمایشی در سطح شهر اجرا می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار