رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: آذربایجان‌غربی توانایی دارد تا تور دوچرخه‌سواری دور دریاچه ارومیه و مسابقات کوهستان سردشت را به صورت بین‌المللی برگزار کند.
کد خبر: ۷۶۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 25 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی خسرو قمری امروز در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی در ارومیه اظهار کرد: حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از ورزش همگانی و قهرمانی جای تقدیر داشته و خوشبختانه ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی در ورزش دوچرخه‌سواری بسیار مناسب است.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی، می‌توان تور دوچرخه‌سواری دور دریاچه ارومیه و مسابقات کوهستان سردشت را به صورت بین‌المللی در این استان برگزار کرد.

در ادامه استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های صنعت گردشگری از ایده‌های نو و اثرگذار حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

محمدمهدی شهریاری افزود: بی‌شک این استان ظرفیت‌های بسیار مناسبی در ورزش دوچرخه‌سواری داشته و باید از این ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان، از مهر ماه امسال در پنج مرحله و 120 ورزشکار در هزار کیلومتر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار