کد خبر: ۷۶۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 01 August 2019

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک در راههای استان، پر حجم و روان است.
 سرهنگ قدمی با بیان اینکه در بعضی از مناطق از جمله منطقه چلاو جاده هراز، ترافیک با تراکم بیشتری همراه است افزود: تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از ساعت 6 صبح امروز تا 24 امشب در هراز ممنوع است.

وی تصریح کرد: ترافیک در محور چالوس(جنوب به شمال) محدوده های بیلقان و سرودار  سنگین است.

فردا بعد از ظهر محور کندوان از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است تمام راههای استان هم باز است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت : محدوديت هاي ترافيكي تا روز شنبه 12 مرداد در جاده های استان اعمال می شود.

  سرهنگ قدمی افزود: در محور كندوان ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 13 روز جمعه 11 مرداد تا 2 بامداد روز شنبه  12 مرداد از كرج به سمت مرزن آباد  ممنوع است و با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 16 روز جمعه 11 مرداد تا 2 بامداد روز شنبه 12 مرداد از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

به گفته وی حرکت وسایل نقليه سنگين(به استثناء حاملين مواد سوختي و يا فاسدشدني) از محور كرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور هراز هم ، تردد كليه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6  تا 24 روز جمعه 11 مرداد ممنوع است.

تذکر: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 12 مرداد از محورهاي كرج – چالوس ، هراز، فيروزكوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که در جاده ها تردد می کنند خواست با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار