سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز، فردا و روز شنبه برای هشت استان خبر داد و اعلام کرد در این مدت دمای هوا برای استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی و اردبیل ۳ تا ۵ درجه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۷۶۸۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸ 02 August 2019

مطابق نقشه‌های همدیدی و آینده نگری طی سه روز آینده آسمان در کثر مناطق کشور صاف پیش بینی می‌شود. بعدازظهر امروز و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های مازندران و گلستان، جنوب سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان رشد ابر و بارش پراکنده روی می‌دهند.

فردا و شنبه 12 مرداد ماه علاوه بر مناطق مذکور در سواحل دریای خزر و شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی و اردبیل نیز کاهش دمای 3 تا 5 درجه همراه با رگبار پراکنده در ساعت بعدازظهری دور از انتظار نیست. در جنوب سمنان،‌تهران،‌البرز، اصفهان، قم و مرکزی نیز وزش باد شدید و گرد و غبار پیش بینی شده است.

همچنین طی امروز، فردا و روز شنبه در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پدیده حاکم است.

روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده آسمان کشور صاف و آرام و دما در نوار شمالی افزایش می‌یابد اما از روز سه شنبه با شمالی شدن جریان روی دریای خزر علاوه بر ابرناکی،‌ بارش پراکنده و کاهش نسبی دما برای سواحل دریای خزر پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار