استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت حاج علی مردانی آذر، خیّر بزرگوار را به خانواده مردانی آذر و جامعه خیرین استان تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۶۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 03 August 2019

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

خبر درگذشت انسانی مومن و وارسته، خیّر نیکوکار جناب آقای علی مردانی آذر موجب تأثر و تألم فراوان شد؛ بزرگ‌مردی که نامش قرین نیکوکاری، سخاوت، دستگیری از مستمندان و امور خیر و انسان‌دوستانه است.

نقش مؤثر این بزرگوار در ساخت واحدهای آموزشی و درمانی برای نیازمندان و سایر کارهای خیر، توشه آخرت برای ایشان و مایه رفاه و آسایش نیازمندان در دنیا خواهد بود.

یقین دارم که با فقدان این انسان شریف، احسان و نیکوکاری در خانواده محترم مردانی آذر کم‌رنگ نخواهد شد و راه روشن برداران مردانی آذر همچون گذشته با تمام توان ادامه خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آن مرحوم و برادر بزرگوارشان حاج غلامرضا مردانی آذر، مصیبت وارده را به تمامی بازماندگان به ویژه خیّر ارجمند حاج کریم مردانی آذر و جامعه خیّرین استان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد سبحان برای آن عزیز ازدست رفته غفران واسعه الهی و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسألت دارم.

محمدرضا پورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی

بر اساس این گزارش؛ علی مردانی آذر، خیر مدرسه ساز و خیر سلامت تبریزی روز پنجشنبه حین بازدید از بیمارستان در دست ساخت کودکان مبتلا به سرطانی خانواده مردانی آذر در شهرک خاوران تبریز طی سانحه سقوط از ساختمان جانش را از دست داد.

مردانی آذر برادر خیر مشهور مدرسه ساز تبریزی، غلام رضا مردانی آذر بوده و ساخت بیش از 40 مدرسه و بیمارستان را در کارنامه‌اش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :