مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از اجرای طرح حمایت از بانوان ماهر در استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 09 August 2019

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از اجرای طرح حمایت از بانوان ماهر در استان طی سال جاری خبر داد.
 سمیه طوسی عصر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس مازندران به مناسبت روز خبرنگار با تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: توقع ما از خبرنگاران زحمتکش این مجموعه این است که در حوزه بانوان بیشتر قلم بزنند.

وی افزود: در حوزه بانوان با همکاری ثمن‌ها قرار است طرح تازه‌ای در بحث اشتغال‌زایی بانوانی که حتی اندک مهارتی دارند در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ادامه داد: در پی اجرای این طرح و با هدف عرضه مهارت بانوان واجد شرایط به شبکه ارتباطی صاحبان برندهای معروف متصل شده و پس از آن دیگر نگران تأمین مواد اولیه و بحث فروش نخواهند بود.

این مسؤول تصریح کرد: طرح حمایت از بانوان ماهر روز شنبه در کارگروه اشتغال استانداری مطرح می‌شود، این طرح در سال گذشته در ۹ استان کشور و امسال در ۲۳ استان اجرا خواهد شد که استان مازندران هم شامل آن است.

وی اضافه کرد: به مدیران دستگاه‌های اجرایی توصیه کنیم که از افراد تحصیل‌کرده که جایگاه شغلی مناسبی ندارند و همچنین بانوان فعال و افراد توانمند را معرفی کنند تا ما از اهرم‌های فشار برای اشتغال‌زایی این افراد استفاده کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: در حوزه خبر طرحی با عنوان فراخوان اولین دوره فیلم کوتاه عکس و داستان با محوریت تأمین امنیت زنان، سبک زندگی اسلامی و آسیب‌های فضای مجازی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد دادیم که در حال بررسی است.

طوسی در پایان گفت: ضعف‌ فعالیت‌های حوزه بانوان در استان نباید تبدیل به گره کور شود و چرخه اقتصادی جامعه بدون حضور بانوان ناقص است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار