آیت الله لطف الله دژکام در همایش طلایه داران تبلیغ بیان کرد: یکی از فرصت های که باید برای افزایش تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد دهه ولایت است.
کد خبر: ۷۷۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 21 August 2019

تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله لطف الله دژکام در همایش طلایه داران تبلیغ بیان کرد: یکی از فرصت های که باید برای افزایش تبلیغات دینی مورد توجه قرار گیرد دهه ولایت است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: تبلیغ اسلامی تنها منحصر به سخنرانی نیست و شاهد هستیم که حضور روحانیت در جامعه و خدمت رسانی به مردم بار تبلیغاتی بسیار زیادی دارد .

آیت الله دژکام با اشاره به سیل فروردین ماه در شیراز اضافه کرد: حضور و ساماندهی طلاب در سیل شیراز و کمک رسانی به مردم باعث شد فضای همدلی بیشتری میان عامه مردم و جامعه روحانیت ایجاد شود.

وی تاکید کرد: تبلیغات اسلامی غیر لسانی باید بیشتر از قبل مورد توجه واقع شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: باید از ابزار اطلاع رسانی جدید در فضای مجازی به بهترین صورت استفاده شود و با آموزش سواد رسانه ای نسبت به تبلیغات اسلامی در فضای مجازی اقدام کرد.

او اضافه کرد: با آموزش سواد رسانه ای به طلاب و تولید محتوای مناسب شاهد جذب حداکثر مردم در فضای مجازی به اطلاعات مناسب دینی خواهیم بود.

آیت الله دژکام در خصوص راهنمایان تور نیز تاکید کرد: راهنمایان تور از جنس مبلغان دینی نیستند و باید این افراد نیز مورد آموزش قرار گیرند تا بتوانیم اطلاعات مناسب دینی را نیز در اختیار گردشگران خارجی قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار