فرماندار میاندوآب گفت:62 پروژه در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۷۷۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 22 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:  مهدی قهرمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه بااشاره به پروژه های افتتاحی در هفته دولت افزود: در هفته دولت 53 پرژه عمرانی با سرمایه گذاری دولتی و 4 پروژه تولیدی و خدماتی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان به بهره برداری میرسد،همچنین‌5 پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.
 
قهرمانی ادامه داد: برای ساخت پروژه های عمرانی و تولیدی در مجموع بیش از 950 میلیارد ريال هزینه شده است که بزرگترین پروژه ای که افتتاح خواهد شد بال دوم بیمارستان فاطمه الزهرا(س) که می توان گفت پروژه در سطح ملی است وبرای ساخت این بیمارستان بیش از 14 میلیارد تومان طی 10 ساله گذشته هزینه شده است و با حضور یکی از مسئولان کشوری هفته آینده به بهره برداری می رسد.
 
فرماندار میاندوآب با اهمیت ترین پروژه در حوزه راه را آسفالت محور چهاربرج-قیپچاق اعلام کرد و گفت: برای آسفالت این جاده هم بیش از 35 میلیارد ريال هزینه شده است که یکی از اساسی ترین مطالبه مردم منطقه بود پس از 6 سال آماده بهره برداری شده است.
 
وی گفت: در بخش آسفالت معابر روستایی نیز قدم های بزرگی برداشته شده است و نزدیک 10 میلیارد تومان فقط برای آسفالت این معابر هزینه شده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار