مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اهدای ده دستگاه دوچرخه به دانش آموزان محروم روستای صفرشاه گهواره خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴ 23 August 2019

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه ؛ اظهار کرد: در روستای صفر شاه گهواره معلم خلاقی داریم که کلاس را به محیطی متفاوت برای ده دانش آموزش با برداشتن صندلی، پهن کردن فرش در کف و قرار دادن پشتی، کلاس را به محیطی گرم و صمیمی برای دانش آموزان تبدیل کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ضمن اشاره به این موضوع که دانش آموزان در این روستا در یک اتاق که شرایط مناسبی ندارد مشغول به تحصیل هستند، افزود: مدرسه جدید این روستا در حال ساخت است و امیدواریم در سال تحصیلی جدید قابل بهره برداری باشد.

وی با تاکید بر این موضوع که معلم این روستا از کار آفرینان استان است، عنوان کرد: این معلم با محصولات روستا لبنیات تولید می‌کند، نهال می‌کارد، باغداری و کشاورزی انجام می‌دهد و این کار‌ها را به دانش آموزانش نیز آموزش می‌دهد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه ما برای بازدید از این مدرسه و دیدار این معلم به این روستا رفتیم، تصریح کرد: در این بازدید ما متوجه شدیم آرزوی یکی از دانش آموزان داشتن دوچرخه است، ما نیز تصمیم گرفتیم برای شادی دانش آموزان این مدرسه ده دستگاه دوچرخه به تعداد دانش آموزان این مدرسه به آن‌ها اهدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار