مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: 94 میلیون و 667 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 533میلیارد ریال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۷۷۴۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 24 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که 57 درصد از معاملات هفته‌ی گذشته مربوط به خرید و 43 درصد از معاملات مربوط به فروش سهام است، اظهار داشت: در معاملات بورس منطقه‌ای فارس 94 میلیون و 667 هزار سهم مبادله شد.

وی با اشاره به مبادله 533 میلیارد ریالی حق تقدم، افزود: تعداد سهام مبادله شده در این هفته مربوط به 314 شرکت است که در این مدت برای کسی کد سهام‌داری جدید صادر نشد.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بابیان این‌که بیشترین تقاضای خرید سهام مربوط به شرکت‌های «پتروشیمی پردیس»، «قطعات اتومبیل ایران» و «نوسازی ساختمان ایران» بود، گفت: شرکت‌های «پتروشیمی پردیس»، «تولید تجهیزات سنگین هپکو و صنعتی» و «معدنی شمال شرق شاهرود» بیشترین تقاضای فروش سهام را داشتند.

ترابیان بیشترین ارزش ریالی خرید سهام را مربوط به سهام سرمایه‌گذاری شرکت‌های «صنعت نفت»، «ذوب آهن اصفهان» و «ماشین سازی اراک» عنوان کرد و ادامه داد: سهام شرکت‌های «فرآورده‌های نسوز آذر»، «پشم بافی توس» و «پخش هجرت» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.

وی با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس از افزایش 4 هزار و 736 واحدی شاخص کل بازار خبر داد و تصریح کرد: شاخص کل بازار به عدد 266 هزار و 127 رسید.

برچسب ها: سهم ، بورس ، فارس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار