فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری سارق حرفه‌ای درب منهول فاضلاب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 03 September 2019

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری سارق حرفه‌ای درب منهول فاضلاب در این شهرستان خبر داد.

محسن دالوند در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت درب منهول فاضلاب معابر و خیابان‌ها در برخی از نقاط شهر اهواز، توسط یک دستگاه خودرو پراید و به دنبال آن ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به ۳۶ فقره سرقت درب منهول فاضلاب درنقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

سرقت یکهزار و ۵۰۰ درب شبکه فاضلاب در اهواز

مدیرفاضلاب شرکت آبفای اهواز پیش از این گفته بود سرقت حدود یک هزار و ۵۰۰ درب منهول شبکه فاضلاب اهواز در ۴۰ روز گذشته توسط تیم‌های عملیات و گشت پلیس آب گزارش شده است.

وی می گوید تنها در یک شب حدود ۱۵۵ درب و رینگ فاضلاب در مناطق گلستان، کمپلو، زیتون کارگری و زیتون کارمندی در اهواز به سرقت رفته است.

سرقت ۵۶ درب منهول فاضلاب طی یک هفته در اهواز

فلسفی عضو شورای شهر اهواز گفت: ظرف مدت یک هفته، ۵۶ درب منهول فاضلاب در اهواز ربوده شده که همین به یک چالش برای شهروندان تبدیل شده است.

درپوش‌های جدید از جنس کامپوزیت‌های غیرقابل بازیافت

مدیر فاضلاب شرکت آبفای اهواز اعلام کرد سرقت درپوش‌ها تقریبا در همه مناطق اهواز دیده می‌شود و مردم را به زحمت انداخته است.

او وعده داد برای مقابله با این معضل قرار است درپوش‌های جدید از جنس کامپوزیت‌های غیرقابل بازیافت جایگزین درپوش‌های فلزی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار