عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان هندیجان روز جمعه آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 31 August 2019

مدیر عامل شرکت گاز خوزستان روز جمعه در حاشیه بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت شهرستان هندیجان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز کلنگ پروژه گاز رسانی به ۱۱ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در روستای کوت مهنا از توابع هندیجان به زمین زده شد.

عبداله ابول پور با اشاره به اینکه گاز رسانی به روستاهای هندیجان قرار است دهه فجر امسال به بهره برداری برسد، گفت: با تکمیل این پروژه روستاهای جاده بدر شامل بزی، کوت مهنا، غوله و چم رحمان و همچنین روستاهای جاده دیلم شامل دهنو، بوطاهری، رگ سفید، ذلقی، مالکی، امامزاده عبدالله و روستای غرابی از  نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز خوزستان این پروژه شامل ۸۵ کیلومتر شبکه انتقال است که  ۴۰۰ انشعاب را تحت پوشش می دهد.

رشد ۲۰ درصدی شبکه گذاری گاز در استان

ابول پور همچنین در بخش دیگری از این گفت گو به رشد ۲۰ درصدی شبکه گذاری گاز در استان اشاره کرد و افزود: تا تیرماه امسال بیش از ۲۵۴ کیلومتر شبکه گذاری در استان خوزستان صورت گرفته است که این میزان شبکه گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۰ درصدی داشته است.

وی یادآرو شد: در حال حاضر مجموع طول شبکه گاز در خوزستان از مرز ۱۷ هزار کیلومتر عبور کرده و با نصب سه هزار و ۵۵۰ عدد انشعاب در تیرماه امسال مقدار انشعابات از ۶۴۸ هزار انشعاب فراتر رفت.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان خاطرنشان کرد: از بین ۸۳ شهر استان تعداد ۸۱ شهر تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و دو شهر باقیمانده آبژدان و قلعه خواجه نیز در حال شبکه گذاری است.

بر اساس این گزارش، از مجموع کل روستاهای خوزستان تعداد یک هزار و ۸۱۳  روستا گازدار شده کار گاز رسانی به ۲۳۲ روستای دیگر در حال انجام است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار