این دختر جوان به نام سحر خدایاری هفته گذشته بعد از اینکه برای گرفتن تلفن همراهش به دادسرا مراجعه کرد، متوجه شد که باید برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. وی بیرون دادگاه اقدام به خودسوزی کرد و با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۷۷۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 10 September 2019

تابناک گیلان/ دختر هوادار استقلال که هفته گذشته مقابل درب دادسرا خودسوزی کرده بود، بامداد امروز همزمان با عاشورای حسینی درگذشت.

 

به گزارش «تابناک»، دختر جوان به نام سحر خدایاری هفته گذشته بعد از اینکه برای گرفتن تلفن همراهش به دادسرا مراجعه کرده بود، متوجه شد که طی حکمی از سوی قاضی باید برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. او بعد از شنیدن این خبر برآشفت و برای اعتراض به شعبه مربوطه رفت و بعد از اینکه متوجه شد قاضی مربوطه به مرخصی رفته است، از دادسرا خارج شد و به گفته شاهدان درحالی که فریاد می‌کشید و به این حکم اعتراض داشت، اقدام به خودسوزی کرد و با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل شد.

خودسوزی این دختر با واکنش‌های زیادی از جمله معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور،‌ پروانه سلحشوری نماینده مجلس و چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال و سلبریتی های مختلف همراه بود و در این میان رسانه های ضدانقلاب نیز بر سر آن جنجال به پا کردند.

دختر جوانی که خودسوزی کرده بود، درگذشت

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار