رونالدو در تاریخ آمار گلزنی فوتبال جهان جدی‌ترین رقیب علی دایی محسوب می‌شود، چرا که دایی با ۱۰۹ گل‌زده در بازی‌های ملی همچنان رکورددار است و رونالدو سال‌هاست که با درخشش در رده ملی به دنبال شکستن رکورد مهاجم سابق ایران است.
کد خبر: ۷۷۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 11 September 2019

مسابقات مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ در شهر‌های مختلف اروپا پیگیری شد و رونالدو مقابل تیم ملی لیتوانی ۴ گل به ثمر رساند.

به گزارش تابناک ورزشی، در مرحله انتخابی مسابقات یورو ۲۰۲۰ در شهر‌های مختلف قاره سبز دیدار‌هایی برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها تیم ملی فوتبال انگلیس، تیم ملی کوزوو را شکست داد. 

رونالدو باچهارگل به لیتوانی به رکورد دایی نزدیک شد

این دیدار از گروه A. برگزار شد، جایی که سه‌شیر‌ها به عنوان تیم صدرنشین گروه مقابل کوزوو تیم دوم گروه و یکی از تیم‌های سخت کوش صف‌آرایی کردند که در پایان مردان گرت ساوتگیت با ارائه یک بازی کاملا هجومی با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری دست یافتند تا همچنان صدرنشین گروه باقی بمانند.

دیدار تیم‌های ملی لیتوانی و پرتغال از گروه B. یکی دیگر از مسابقاتی بود که توجه خیلی از علاقمندان به فوتبال را به خود جلب کرد.پرتغال با درخشش و پوکر کریستیانو رونالدو، ستاره مطرح خود موفق شد با نتیجه ۵ بر یک لیتوانی را از پیش روی بردارد.رونالدو در تاریخ آمار گلزنی فوتبال جهان جدی‌ترین رقیب علی دایی محسوب می‌شود، چرا که دایی با ۱۰۹ گل‌زده در بازی‌های ملی همچنان رکورددار است و رونالدو سال‌هاست که با درخشش در رده ملی به دنبال شکستن رکورد مهاجم سابق ایران است.

رونالدو با پوکر (۴ گل در یک بازی) دیشب خود مقابل لیتوانی آمار گل‌هایش را به عدد ۹۳ رساند، تا در ادامه راه و برای رسیدن به رکورد دایی فقط ۱۶ گل دیگر نیاز داشته باشد.

 
 /ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار