رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: به هر حال موضوع شفافیت آرا مطالبه یک فرد نبوده و عموم مردم حق دارند که بدانند نمایندگانشان در خانه ملت چه رایی می‌دهند و موضوع شفافیت اصلاً ربطی به مسائل سیاسی ندارد بلکه به نفع منافع ملی کشور است.
کد خبر: ۷۷۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 12 September 2019

به گزارش تابناک فارس: محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از بحث شفافیت آرای نمایندگان مجلس، اظهار داشت: بنده از همان ابتدا با موضوع شفافیت آرا موافق بودم.

وی افزود: از همان زمانی که طرح دو فوریتی شفافیت آرا مطرح شد جزو امضاکنندگان بودم و اتفاقا به این طرح رای دادم.
رضایی بر همین اساس اضافه کرد: این حق مردم است که از جزئیات رای وکیل خودشان در خانه ملت مطلع شوند. ما چیز پنهانی در مجلس نداریم و اگر هم تصمیمی اتخاذ شده و کاری صورت می‌گیرد برای مردم است.


این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: به تازگی مجدد لیستی در سایت ها و رسانه ها منتشر شده است که مربوط به شهریورماه سال گذشته است و صحیح نیست، چرا که تعداد نمایندگانی که موافق شفافیت آرا هستند بیش از لیست منتشر شده است.


وی در همین رابطه خاطرنشان کرد بعد از تشکیل کمپین نمایندگان موافق شفافیت آرا و انتشار آن نمایندگان دیگری هم به این کمپین پیوستند که متاسفانه لیست قبلی و به صورت ناقص در حال انتشار است.


وی همچنین یادآور شد: همان طور که ما در موضوع FATF و موارد مشابه رای‌مان را به صورت شفاف به مردم اعلام کردیم زین پس نیز هر موضوع و رای‌گیری و انتخاباتی در مجلس اتفاق بیفتد و آن را به مردم شفاف و صریح اعلام می‌کنیم چرا که این موضوع باعث جلب اعتماد مردم خواهد شد.


وی در خاتمه اعلام کرد: عده ای طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس را سیاسی خوانده اند اما در واقع باید گفت موضوع شفافیت اصلاً ربطی به مسائل سیاسی ندارد و به نفع منافع ملی کشور و در راستای شفاف کردن جزئیات موارد خانه ملت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار