کد خبر: ۷۸۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 17 September 2019
مدیرکل حفاظت محیط زیست : از متخلفین 2 قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز کشف شده و به مراجع قضایی معرفی شده اند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد  - محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در بیست و ششمین روز از شهریورماه 98 از دستگیری 2 نفر متخلف شکار در منطقه حفاظت شده دنای شرقی خبرداد و گفت: هردو متخلف برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند.
جعفری نژاد در ادامه افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان بویراحمد پس از 4 ساعت پیاده روی و پایش  منطقه حفاظت شده دنای شرقی , موفق می شوند یک نفر متخلف را به همراه لاشه 20 قطعه کبک شکار شده دستگیر نمایند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: از این متخلف یک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجاز کشف و ضبط گردید که به همراه پرونده برای اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شذده است .
جعفری نژاد از دستگیری متخلف شکار یک قلاده خوک وحشی (گراز) خبرداد و گفت: درپی گزارش مردمی مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان موفق می شوند, از یک دستگاه خودروی سواری, پوست یک قلاده گراز و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیر مجاز را کشف و ضبط نمایند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه افزود: برای هردو متخلف پرونده تشکیل شده  و به همراه آلات جرم مکشوفه جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار