معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اظهار داشت : مردم مشکلات را تحمل کرده‌اند ، نباید با بذر نومیدی مشکلات بیشتری بر جامعه تحمیل کرد ، با خروج آمریکا از برجام فشار اقتصادی به مردم ایران وارد شد اما همه تلاش دولت حل مشکلات مردم است.
کد خبر: ۷۸۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 18 September 2019

به گزارش تابناک فارس: سید احمد احمدی زاده در آیین تودیع و معارفه فرماندار آباده اظهار داشت: لزوم مشارکت مردم در تمام فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی امروزه در همه جوامع پذیرفته شده و روز به روز نیز بر اهمیت آن افزوده می‌شود ، از این رو باید مشارکت مردم را بر مدار وحدت در مسایل فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی جلب کرد.

وی با بیان اینکه با حمایت مردم و با وجود مشکلات، کشور با اقتدار مدیریت می شود، تصریح کرد: مدیران برای حل و رفع مشکلات مردم جهادی عمل می‌کنند و از همه گروه‌ها برای حل مشکلات مردم مشورت گیرند.

احمدی زاده با اشاره به آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در استان فارس یک هزار سازمان مردم نهاد در حال فعالیت است که باید این بستر در شهرستان آباده نیز فراهم شود.

در ادامه این آیین از خدمات محمد اسدالهی فرماندار پیشین آباده تقدیر و زین العابدین نیک‌مرام با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شد.

در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی خطاب به زین العابدین نیک مرام آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار شهرستان آباده منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار