کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی 24 ساعت آینده، دمای هوا در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت و تا روز جمعه روند افزایشی دما ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۸۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ 18 September 2019

فاطمه زهرا سیدان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار بر روی استان طی چند روز آینده است، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق استان، آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در ادامه افزود: آسمان شهر اصفهان از امروز تا روز جمعه هفته جاری، صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد خواهد بود.

افزایش دما تا روز جمعه ادامه دارد

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده، دمای هوا در اکثر مناطق استان یک تا 3 درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، اعلام کرد: تا روز جمعه روند افزایشی دما ادامه خواهد داشت و از روز شنبه و یکشنبه هفته آینده کاهش دمای مختصری را شاهد خواهیم بود.

سیدان در پایان خاطرنشان کرد: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات به 35 درجه سانتی‌گراد و فردا در سردترین ساعات به 15 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و طی 24 ساعت آینده، گرم‌ترین نقطه استان، کاشان و چوپانان با 41 درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه استان، بویین‌میاندشت با 7 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار