توجه ویژه معاون استاندار به توسعه پایدار استان
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه مشترک کمیسیون کارگری شهرستان و استان سمنان بر مراقبت و رصد مداوم واحدهای فعال تاکید و تصریح کرد: این واحدها می‌بایست مستمرا و به صورت ویژه مورد رصد و مراقبت قرار گیرند تا از بروز مشکل برای آنها جلوگیری شود.
کد خبر: ۷۸۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ 18 September 2019

به گزارش تابناک سمنان:  حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه مشترک کمیسیون کارگری شهرستان و استان سمنان بر مراقبت و رصد مداوم واحدهای فعال تاکید و تصریح کرد: این واحدها می‌بایست مستمرا و به صورت ویژه مورد رصد و مراقبت قرار گیرند تا از بروز مشکل برای آنها جلوگیری شود.

پیگیری در سطح کشور و استان برای حل مشکلات واحدهای مشکل دار و یا تعطیل شده

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه باید مشکلات واحدهای تولیدی مشکل‌دار به فوریت‌، بررسی و حل شوند ادامه داد: واحد‌های تولیدی راکد و یا تعطیل نیز باید با تلاش جدی‌تری به چرخه تولید برگردند.

خجسته‌پور ادامه داد: اگر معضلات و مشکلات واحدهای مشکل دار و یا تعطیل احصا گردد به دو مدل برخورد می‌کنیم،یا این‌مشکلات استانی بوده و در استان قابل حل‌اند یا مشکلات آنها باید در سطح ملی پیگیری و مرتفع شوند . در بررسی مشکلات استانی ممکن است مشکلات از سوی صاحب صنعت، کارفرما، کارگر و یا دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باشد و لذا می‌بایست این مشکلات در سطح استانی شناسایی و برای حل آن اقدام موثر صورت گیرد .

پیگیری در سطح کشور و استان برای حل مشکلات واحدهای مشکل دار و یا تعطیل شده

  وی با بیان اینکه برخی از مشکلات واحدهای تولیدی باید در سطح ملی حل شوند ادامه داد: نخستین گام برای رفع این مشکلات، شناسایی و ارجاع آنها به مراجع مسوول است ضمن اینکه باید راهکارهای حل مشکلات نیز باید همزمان به مراجع ملی ارائه شود.

 توجه ویژه عالی‌ترین مقام اجرایی استان به بخش تولید

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از توجه ویژه استاندار سمنان به واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: از زمانی که ایشان، تصدی استانداری را برعهده گرفته بیشترین وقت خود را در قالب برگزاری جلسات هفتگی و نشست با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران و دستگاه‌های خدمات رسان و بازدید از مراکز صنعتی صرف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان کرده و این رویکرد، نشان‌دهنده توجه ویژه عالی‌ترین مقام اجرایی استان به بخش تولید و تلاش در جهت توسعه پایدار استان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار