کد خبر: ۷۸۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 22 September 2019

تابناک / براساس عرف و پروتکل های معمول وزارت کشور همانطور که در غیاب استاندار،معاون سیاسی وی سرپرست استانداری محسوب می شود این رویه در فرمانداری ها نیز جاری است و انتصاب حمیدرضایی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار فومن به عنوان سرپرست فرمانداری نیز در همین چارچوب است.

پس از انتصاب فرماندار فومن به عنوان سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان، حمید رضایی لاکساری معاون سیاسی فرمانداری فومن با حفظ سمت، عهده دار سرپرستی فرمانداری فومن شد.

انتصاب رضایی لاکساری به عنوان سرپرست فرمانداری فومن اما خاطره اقدام ناشایست وی مبنی بر ضرب و شتم یک نوجوان را در زمان تصدی اش بر بخشداری ماسال در اذهان عمومی زنده کرد. اقدامی که در پی آن دکتر نجفی، استاندار وقت، رضایی را از سمت خود برکنار نمود.

حالا اما انتصاب رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری فومن با انتقادات فراوانی در فضای مجازی روبرو شد.

در همین راستا یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین گفت: براساس عرف و پروتکل های معمول وزارت کشور همانطور که در غیاب استاندار،معاون سیاسی وی سرپرست استانداری محسوب می شود این رویه در فرمانداری ها نیز جاری است و انتصاب حمیدرضایی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار فومن به عنوان سرپرست فرمانداری نیز در همین چارچوب است.

وی افزود: بی تردید در صورتیکه فرد دیگری نیز در این جایگاه حقوقی حضور داشت به عنوان سرپرست منصوب می شد و حمید رضایی هم تا انتصاب فرماندار شهرستان فومن، عهده دار امور خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار