شهردار تهران گفت: سطح صفر پروژه گیشا بر اساس وعده قبلی شهرداری فردا یکشنبه(۳۱ شهریور) و همزمان با آغاز فعالیت مجدد مدارس و دانشگاه‌ها افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۸۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 22 September 2019

سطح صفر پروژه گیشا افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک تهران، سطح صفر مربوط به تردد خودروها در بزرگراه شهید چمران به سمت شمال و جنوب و نیز غرب و شرق و حرکت خودروها از بزرگراه جلال آل احمد به سمت شمال و جنوب یا دوربرگردان‌ها است.

در پروژه زیرگذر نصر سه سطح تعریف شده که شامل "سطح صفر"، "سطح منفی یک" و "سطح پل قدیمی" که سطح منفی یک زیرگذر شرق به غرب است و زمان بندی تحویل آن خرداد ۹۹ در نظر گرفته شده است و سطح بعد نیز قسمتی از پل قدیمی است که دوباره نصب شده و به‌عنوان پیاده‌راه و مسیر دوچرخه مورد استفاده قرار می گیرد که طبق برنامه این بخش تا پایان سال ۹۹ تحویل داده خواهد شد.

یروز حناچی عصر شنبه در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی صلح که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر شهرداری تهران برای هفته اول مهرماه اعلام کرد: تهران معمولا در هفته اول مهرماه با ترافیک کم مواجه نیست گرچه تدابیری اندیشیده شده که باید خود شهروندان در این زمینه با شهرداری همکاری کنند.

حناچی با بیان اینکه با شروع سال تحصیلی ۳۰ درصد به ترافیک تهران افزوده می شود ادامه داد:‌ با مجوز هیات وزیران و همکاری استانداری تهران قرار شد ساعت فعالیت ادارات در شهر تهران در ۲ هفته اول مهرماه شناور باشد و همچنین برای حمل و نقل آسان مترو در روز اول مهرماه به دانشجویان و دانش آموزان خدمات رایگان ارائه می کند.

وی خاطرنشان کرد: منشا ۸۰ درصد آلودگی هوای تهران مربوط به خودروهای فسیلی است که ۴۰ درصد آن ناشی از آلودگی خودروهای شخصی است و در این شرایط ما نمی توانیم معجزه کنیم بلکه شهروندان باید کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند.

شهردار تهران همچنین با اشاره به نامه درخواست اصلاح طرح ترافیک سردار رحیمی فرمانده پلیس انتظامی تهران نیز اظهار داشت: این نامه به دست من رسیده  و آن را به کارشناسان داده ام .

به گفته وی، بخش هایی که قابل اجرا است را قطعا اجرا می کنیم و بخش هایی هم که امکان اجرا ندارد به آنها ابلاغ می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار