استاندار اصفهان
استاندار اصفهان عنوان کرد: در بهمن ۱۳۵۷، انقلابی در ایران صورت گرفت که ریشه در قیام اباعبدالله الحسین (ع) داشت به همین دلیل همواره کارگزاران نظام اسلامی در ایران به دنبال ظلم ستیزی، عدالت محوری و پاسداری از اسلام ناب محمدی هستند.
کد خبر: ۷۸۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 22 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان، عباس رضایی در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی باعث قطع شدن منافع اقتصادی نظام سلطه و آگاهی توده‌های مردم در نقاط مختلف دنیا و سرانجام باعث شورش و قیام علیه نظام‌های استکباری دنیا و به ویژه آمریکای جنایتکار شد و پایه‌های نظام سلطه را به لرزه انداخت.

استاندار اصفهان اظهار کرد: طبیعی است که دشمنان در چنین شرایطی دست به هر اقدامی بزنند و به همین دلیل حوادث‌ متعددی مانند اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان، کردستان، گنبد و خلق عرب به راه انداختند و درنهایت دست به تجاوز نظامی و قیام علیه انقلاب اسلامی زدند.

او عنوان کرد: اما ایمان و اتحاد بین مردم و نیروهای نظامی از سپاه پاسداران گرفته تا ارتش، در ابعاد مختلف به رهبری و اسلام، افتخاری را رقم زد که امروزه از آن تحت عنوان دفاع مقدس یاد می‌کنیم که البته امروز ۴۰ سالگی این انقلاب را تضمین کرده است.

رضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، ارزش های الهی را احیا کرد، گفت: این انقلاب غیرمقایسه با دیگر انقلاب های دنیاست در همین رابطه رهبر معظم انقلاب می فرمایند انقلاب اسلامی ایران کاری کرد که نظیر آن در دنیا انجام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار