مدیر کل بیمه سلامت اصفهان:
مدیر کل بیمه سلامت اصفهان گفت: بیشترین گلایه بیمه شدگان تخلفات تعرفه ای است و در اکثر موارد علت شکایات به دلیل عدم آگاهی بیمه ها نسبت به وضعیت بیمه است.
کد خبر: ۷۸۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 22 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، حسین بانک در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سالهای گشته بیمه سلامت به منظور پوشش بیمه ای تمامی کسانی که جزو هیچ گروه بیمه ای نیستند اجرایی شد اما این در حالی که کم کم گروه های مختلف مردمی با عنوان اینکه بیمه ندارند دفترچه بیمه سلامت گرفتند و از خدمات این بیمه بهره بردند.
وی با بیان اینکه در این سالها کم کم جمعیت زیادی از مردم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: همین مسئله باعث بالا رفتن هزینه های بیمه شده و باعث شد مجبور به حذف یک سری از گروه ها شویم.
مدیر کل بیمه سلامت اصفهان با اشاره به اینکه در همین راستا آزمون وسع برای ارزیابی و سنجش اقشار کم درآمد و پردرآمد برای نوع بیمه آنها به اجرا در می آوریم ، ادامه داد: طبق این ارزیابی افراد از دهک یک تا سه خدمات بیمه ای رایگان ارائه می شود و برای دهک 4 نیم بها و از دهک 5 به بالا کل هزینه خدمات بیمه ای دریافت می شود .

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 450 هزار نفر در استان اصفهان بیمه شدند، ادامه داد: شامل کارمندان دولت و خانواده شهدا و جانبازان و همچنین مددجویان بهزیستی و طلاب نیز تحت پوش بیمه سلامت همگانی هستند و 350 هزار نفر از مردم تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
وی  با اشاره به اینکه در امسال افراد مجهول الهویه و اتباع بیگانه و همچنین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، اضافه کرد: در سال جدید 24 هزار دفترچه بیمه سلامت برای مددجویان کمیته امداد صادر شده است و تنها افراد مجهول الهویه که تحت پوشش بهزیستی هستند برای مباحث درمانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.
بانک از صدور  40 هزار بیمه ایرانیان و 110 هزار بیمه سایر اقشار و 550 هزار بیمه شدگان روستایی خبرداد و گفت: سالانه بالغ بر 700 میلیارد تومان هزینه درمانی استان اصفهان است.
وی گفت: تنها هزینه درمان دو دسته از بیماران برای هر بیماری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان و یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.
مدیر کل بیمه سلامت اصفهان با اشاره به اینکه امسال به هیچ سازمان و ارگانی بدهکار نیستیم و تا تیرماه را پرداخت کردیم، ادامه داد: تنها از سال گذشته بالغ بر 190 میلیارد تومان بدهکار هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار