حسینی گفت: ثبت شماره اشتراک و تلفن همراه مشترکان گاز استان برای حذف قبض کاغذی هم اکنون آغاز شده است و مشترکین می توانند شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۱۱ ارسال کنند.
کد خبر: ۷۸۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ 23 September 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «غلامعباس حسینی» با اشاره به آغاز طرح حذف قبوض کاغذی گاز در فارس،‌ گفت: به منظور توسعه ارائه خدمات الکترونیک به مشترکان این شرکت و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی قبوض کاغذی به زودی حذف خواهند شد.

 

مدیر عامل شرکت گاز فارس افزود: در مرحله اول این طرح نسبت به جمع‌آوری شماره تلفن همراه مشترکین اقدام می‌شود و در مراحل بعدی با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مشترکین پروژه تکمیل خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در صورت مهیا شدن همه شرایط از پایان آذرماه امسال قبوض کاغذی برای مشترکان گاز صادر نخواهد شد.

 

حسینی تصریح کرد: ثبت شماره اشتراک و تلفن همراه مشترکان گاز استان برای حذف قبض کاغذی هم اکنون آغاز شده است و مشترکین می توانند شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۱۱ ارسال کنند.

 

مدیرعامل شرکت گاز فارس در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک در گاز فارس وجود دارد، گفت: مشترکان برای دریافت اطلاعات صورتحساب گاز خود می‌توانند به سه روش الکترونیکی شامل مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز استان، مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و همچنین استعلام از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۱ اقدام کنند.

 

وی تاکید کرد: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، کاهش هزینه‌های چاپ و توزیع قبوض، تسریع در دریافت صورتحساب اشتراک گاز، تسریع در پرداخت صورتحساب و وصول مطالبات و کاهش مراجعات مردمی به ادارات گاز نواحی از مزایای اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار