تابناک / صالح نیا در مورد ادعای خسته بند در زمینه معرفی رفیع نیا و میرابی به وی گفت:جناب آقای خسته بند من هر چه دارم از نام ملوان و مردم شهرم دارم. مردم نیز هم من و هم شما را می شناسند و می توانند در مورد صحبتهای ما قضاوت کنند.
کد خبر: ۷۸۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 25 September 2019

تابناک / صالح نیا در مورد ادعای خسته بند در زمینه معرفی رفیع نیا و میرابی به وی گفت:جناب آقای خسته بند من هر چه دارم از نام ملوان و مردم شهرم دارم. مردم نیز هم من و هم شما را می شناسند و می توانند در مورد صحبتهای ما قضاوت کنند.

 

پس از حاشیه های اخیر در مورد حضور حسن خسته بند بر کرسی ریاست هیات مدیره باشگاه ملوان، بهمن صالح نیا از وی خواست ملوان را به ملوانی ها بسپارد!


بهمن صالح نیا در ابتدا با اشاره به اینکه سالها پیش خود وی به علت عدم توانمندی نیروی دریایی در تأمین هزینه های باشگاه ملوان مسبب حضور سیاسیون در این باشگاه شده است گفت: من هیچ وقت فکر نمی کردم این کارم که با قصد سرپا نگه داشتن ملوان انجام شد به چنین روزهایی ختم شود و سیاست این همه بلا بر سر باشگاه مان بیاورد. از این بابت پیش وجدان خودم و مردم انزلی شرمنده ام و از همه آنها می خواهم بنده را حلال کنند.

صالح نیا در مورد ادعای خسته بند در زمینه معرفی رفیع نیا و میرابی به وی گفت:جناب آقای خسته بند من هر چه دارم از نام ملوان و مردم شهرم دارم. مردم نیز هم من و هم شما را می شناسند و می توانند در مورد صحبتهای ما قضاوت کنند.

وی افزود: در مورد آقای محمد رفیع نیا که شما خودتان ایشان را به ملوان ورود دادید و بعد از تأیید شما برادرشان میلاد رفیع نیا از طریق آقای پورغلامی با من تماس گرفتند و خواهان این شدند که با ارتباطاتی که دارم برای حل مشکلات ملوان کمک شان کنم که بنده هم دریغ نکردم.

 

پیشکسوت فوتبال گیلان گفت: در مورد آقای میرابی خودتان می دانید و آقای بدیعی فر هم شاهدند که ایشان مثل نفرات دیگری که به بنده به عنوان بزرگ سِنی باشگاه ملوان معرفی می شوند؛ توسط آقای جواد شیرزاد معرفی شدند و من نیز ایشان را خدمت شما معرفی کردم و نه تنها هیچ دخالت و توصیه ای در فرآیند انتخاب ایشان به عنوان مالک نداشتم بلکه با توجه به اعمال و رفتارشان خیلی زود متوجه شدم که حضور ایشان در این مجموعه به صلاح نیست و مصاحبه های بنده نیز موجود است.

اما شما بفرمایید ایشان با تایید و حمایت چه کسی اختیار باشگاه بزرگ ملوان را در دست گرفتند و از آن زمان تاکنون در همه مصاحبه ها و بیانیه ها از وی تشکر می کنند؟ جناب خسته بند من گذشته ام را فراموش نکرده ام، شما هم گذشته تان را فراموش نکنید!

مؤسس، بازیکن، سرمربی و مدیرعامل سالهای گذشته ملوان در ادامه اظهار داشت: برادر عزیزم خدمت به ملوان که تنها با حضور در هیأت مدیره و نشستن بر صندلی ریاست آن امکان پذیر نیست! آن هم در حالیکه نه مجمع عمومی تشکیل شده، نه اساسنامه جدیدی نوشته شده و نه تغییراتی در اساسنامه قبلی اعمال شده است! هواداران ملوان از شما انتظار دارند با توجه به مقام و مسؤولیت و ارتباطاتی که دارید برای جذب سرمایه به باشگاه ملوان یا حداقل بازسازی سکوها و وضعیت نامناسب ورزشگاه که چندین سال است به حال خود رها شده؛ اقدام کنید و هم خودتان و هم منسوبان تان از اظهار نظر در امور تخصصی فوتبال بپرهیزید.

ملوان چه در بُعد فنی و چه در بُعد مدیریتی با استفاده از نیروهای توانمند همین شهر دوباره احیا خواهد شد.

آقای احمدزاده یکی از مفاخر باشگاه ملوان و از مربیان توانمند فوتبال کشورمان است و من اطمینان دارم با صبر و حوصله هواداران فوتبال فهم ملوان، ایشان در کمترین زمان ممکن به اوضاع نامناسب تیم سر و سامان خواهند داد.

شما و سایر مسؤولان هم در کنار ما و ایشان و دوستان دیگری که شبانه روز تلاش می کنند از این وضعیت بحرانی -که خودشان نقشی در بوجود آوردنش نداشته اند- عبور کنیم؛ باشید. ما شما را به عنوان یک شهروند انزلی دوست داریم و خواهش می کنیم به فکر مصلحت باشگاه مان باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار