نماینده پرنفوذ استان خواستار شد:
به گزارش تابناک سمنان: غلامرضا کاتب ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری گرمسار با اشاره به وجود بیشترین واحدهای بوم گردی استان در این شهرستان گفت: اکنون با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، گرمسار می‌تواند به قطب توریستی و گردشگری کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۷۸۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 26 September 2019

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه رشد اقتصادی ایران بدون درآمدهای نفتی منفی دو درصد است که با احتساب درآمد نفتی رشد منفی ما بسیار بالاتر نیز می‌رود، ابراز داشت: امروز شرایط اقتصادی سبب شده تا تورم در ایران به ۴۰ درصد برسد.

رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تنها بخش‌هایی که امروز در کشور رشد داشته‌اند کشاورزی و گردشگری هستند، ابراز کرد: بخش کشاورزی و گردشگری به سبب عدم وابستگی به خارج از کشور رشد خوبی داشته و در پنج‌ماهه ابتدای سال شاهد ورود چهار میلیون گردشگر به ایران بودیم.

مجلس پیشرو در ایجاد شفافیت

عضو خانه ملت بابیان اینکه اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولان به‌منزله هم سویی با جهان استکبار است، افزود: عده‌ای با تخریب مجلس شورای اسلامی درصدد ایجاد تفرقه هستند که باید از تحقق اهداف این افراد جلوگیری شود حال‌آنکه جلب رضایت مردم هدف مجلس است.

عضو شورای نظارت بر صدای و سیما با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی همواره در ایجاد شفافیت در امور کشور پیشرو است، تصریح کرد: تخریب و تضعیف ارکان نظام گامی مؤثر در تحقق اهداف دشمنان در راستای نابودی انقلاب اسلامی ایران است

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار