امام جمعه ماکو گفت: دستگاه قضا با اخلالگران نظام اقتصادی کشور برخورد جدی کند.
کد خبر: ۷۸۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ 27 September 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید محمد هاشمی در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته ماکو از مهمترین کارکردهای دستگاه قضا، را مقابله با اخلال‏ گران نظام اقتصادی دانست و افزود: دشمن در جنگ اقتصادی میخواهد فشار اقتصادی و معیشتی را بر مردم تحمیل کند، و اخلال‏گران اقتصادی این هدف دشمن را محقق می‏کنند. 

وی همچنین وظیفه دیگر قوه قضاییه در جنگ اقتصادی را حمایت از مدیران، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، به عنوان سربازان و افسران جنگ اقتصادی در جبهه خودی بیان کرد.

حجت الاسلام هاشمی گفت: ️در شرایط جنگی همه ارکان نظام اسلامی باید آرایش جنگی به خود بگیرند و در جنگ اقتصادی نیز باید همه ارکان و دستگاه‏ های نظام اسلامی،‏ آرایش متناسب با جنگ اقتصادی به خود بگیرند. 

امام جمعه ماکو بابیان اینکه صبر و استقامت در مقابل استکبار بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است افزود: ️رزمندگان با قدرت ایمان، تقوا و با روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و استقامت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و توانستند از بزرگترین امتحان الهی پیروزمندانه خارج شوند. 

وی با اشاره به اینکه در واقع اکنون هیچ پرونده‌ای در سطح منطقه نیست که بدون حضور ایران به نتیجه برسد افزود: رسانه‌های غربی بارها با حسرت به این نکته تاکید کرده‌اند که عزت ایرانی در سطح جهان، آمریکا را وادار کرده که به دنبال این باشند تا با ایران مذاکره نماید.

انتهای پیام

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار