تجلیل
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا اظهار داشت: روحیه خانواده شهدا ستودنی است
کد خبر: ۷۸۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 29 September 2019

روحیه خانواده شهدا ستودنی است

 آیت الله دری نجف آبادی به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با حضور در منزل خانواده شهیدان گرانقدر نظامعلی فتحی و محمود سلیم آبادی در شهر اراک از صبر و استقامت خانواده شهدا تجلیل کرد.
آیت الله دری نجف ابادی با اشاره به جانفشانی و مجاهدت شهدا گفت: خانواده‌های شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند.
آیت الله دری نجف ابادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خانواده شهدا را مایه عزت جامعه خواند و بیان کرد: آن‌ها که مسئولیتی در نظام دارند باید در مقابل خانواده شهدا و مردم پاسخگو باشند و خود را خادم آن‌ها بدانند.
وی با بیان اینکه مسئولان محتاج دعای خانواده شهدا هستند، اظهار کرد: روحیه خانواده شهدا ستودنی است و امیدواریم شهدای انقلاب اسلامی با شهیدان صدر اسلام محشور شوند.
در ادامه مدیرکل بنیاد مرکزی، با اشاره به اینکه این دیدار‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس به همراه نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی انجام می‌شود، از اهتمام و توجه ویژه آیت الله دری نجف آبادی به خانواده‌های شهدا تقدیر و تشکر کرد.
مرتضی انصاری فر در این دیدار‌ها اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که با گذشتن از جان خود استقلال، آزادی و عظمت مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای ملت شریف ما رقم زدند لذا رسالت ما این است که راه آن بزرگواران را به نسل‌های آینده نشان دهیم.
وی شهادت را پربارترین، عمیق‌ترین و بالنده‌ترین واژه دانست که قداست، شکوه، نورانیت و جذبه خاص دارد.
انصاری فر خاطرنشان کرد: شهادت با آن محتوای غنی و وسیع نموداری از تکامل ایمان، عمل صالح، مقاومت و جهاد است.
وی افزود: ما به وجود اسطوره‌های ایثار و شهادت افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم و آرمان‌های شهدا را همواره هدایتگر راه خویش می‌دانیم.
انصاری فر در پایان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی دفاع مقدس به نسل جوان تأکیدکرد و افزود: عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران دفاع مقدس است و ارج نهادن به آن‌ها  ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت است.
گفتنی است شهید نظامعلی فتحی در یکم فروردین ماه سال ۱۳۴۳ در اراک متولد و در ۲۸ فروردین ماه سال ۶۷ در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت رسید.
شهید محمود سلیم آبادی فراهانی در یکم خرداد ماه سال ۱۳۴۴ در تهران متولد و در تاریخ چهارم دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه بوارین در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار