معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: رفع یا کاهش ناهنجاری های اجتماعی چون کودک همسری، کودکان کار و یا بازمانده از تحصیل نیازمند پیگیری و توجه دائمی از سوی مسئولان و فعالان اجتماعی است.
کد خبر: ۷۸۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ 01 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری  در نشست هفته ملی کودک، حقوق کودکان را حساس، مهم و دارای اولویت دانست و خواستار حمایت اجتماعی جدی و اصولی از حقوق کودکان شد و افزود: با برنامه ریزی های منسجم و کاربردی باید از حقوق کودکان دفاع کرد.

وی اظهار داشت: آموزش مهمترین مقوله در زمینه حقوق کودکان است و آموزش در ساختن بنیان و شاکله شخصیتی و اجتماعی کودکان بسیار موثر است و کودکان نباید از نعمت آموزش محروم باشند.

معاون استاندار ایلام محیط زیست و تمرین دموکراسی را از موضوعاتی معرفی کرد که می توان در مدارس آنها را آموزش داد و تاکید کرد: موضوع آسیب های فضای مجازی و شیوه های درست استفاده از آن باید به کودکان آموزش داده شود.

نوذری در مورد طرح نماد آموزش و پرورش که در زمینه مسائل اجتماعی است نیز گفت: کودکان و خانواده ها در قالب طرح نماد آموزش و پرورش، در زمینه مسائل اجتماعی آموزش های لازم را فرا می گیرند و ایلام یکی از استان های پیشرو در اجرای این طرح است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار