مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: با توجه به اینکه اکنون تنها به میزان۲۰ درصد از نیاز آب شهر اهواز مخزن آب وجود دارد افزایش مخازن آب یکی از ضروریات شهر اهواز است.
کد خبر: ۷۸۴۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 01 October 2019

بهنام مریدی در جلسه تخصصی آب و فاضلاب استان خوزستان اظهار کرد: در زمان سیل گزارش‌های بسیاری در خصوص نشت فاضلاب بود و برآورد خسارت سیل به شبکه آب و فاضلاب حدود ۴۶۷ میلیارد تومان است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۳۰ نقطه از شهر اهواز مشکل اساسی داشت، برای رفع مشکل این ۳۰ نقطه مناقصه انجام شد، ۹۵ میلیارد تومان مصوب شد و تا کنون ۵۷ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: با وقوع سیل هفت اسکله استان نیز دچار آسیب شد و برای رفع این آسیب‌ها، ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه برآورد شده است.

مریدی در خصوص دیگر پروژه‌های در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و تصفیه‌خانه‌ها از جمله این پروژه‌ها بوده است.

وی در خصوص مشکلات آب در شهر اهواز بیان کرد: مخزن نگهداری آب در هر شهر باید به اندازه ۵۰ درصد نیاز کل مشترکان وجود داشته باشد که در صورت بروز مشکل و قطعی آب مردم با مشکل مواجه نشوند ولی اکنون این میزان در شهر اهواز۲۰ درصد است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار