بهمن سوری در گفتگو با تابناک:
شهرداری منطقه ۵ با شرایط اقتصادی سخت، عملکرد مثبتی ارائه داده است.
کد خبر: ۷۸۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 03 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

بهمن سوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه عملکرد ۶ ماهه نخست امسال شهرداری منطقه ۵ را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: خواستار همکاری مردم در پرداخت عوارض و اجرای پروژه‌ها هستیم.

وی ضمن قدردانی از مردم و عوامل شهرداری بابت همکاری در اجرای پروژه‌ها افزود: در حوزه عمران از یک ماه گذشته تا کنون حدود ۲۸ کیلومتر جدول گذاری کرده ایم، که اهم آن‌ها در بلوار هوانیروز، کشمیر، طاق بستان و بخشی از شهرک ظفر انجام شده است.

 شهرداری منطقه ۵ در مورد اجرای پروژه‌ها اخیر تشریح کرد: در شهرک‌های حاشیه‌ای پروژه شاخصی که داشتیم احداث پارک محله‌ای در شهرک تکاور بوده است در مورد سایر شهرک‌ها بحث ساماندهی و ساخت آسفالت، معابر و خیابان‌های اصلی بود که کار بسیار زیبایی انجام شد. همچنین پیاده رو سازی‌ها و جدول گذاری‌هایی در حاشیه بلوار طاقبستان به صورت دو تا سه فاز انجام شد، در این کار از مصالح با کیفیت استفاده شد، در حال حاضر عوامل ما مشغول به کارند که نزدیک پل ابتدایی بلوار طاقبستان را شروع کردیم و تا ابندای خیابان فرهنگیان فاز ۲ را تکمیل کرده ایم.

 سوری در خصوص زیبا سازی منطقه ۵ در حوزه خدمات شهری خاطر نشان کرد: از مسئولیت‌های روزمره ما درختکاری، افزایش سرانه فضای سبز، احداث پارک‌های جدید حدود ۴ کیلومتر، احداث درخت و درختچه در حاشیه بلوار طاقبستان به صورت نواری، احداث رفیوژ ضلع شمالی بلوار هوانیروز که با خاکریزی، درختکاری به طول حدود ۴ کیلومتر انجام شده است.

 به گفته این مسئول: در حوزه فضای سبز به صورت پراکنده اصلاحات هندسی، احداث چمن و کاشت درخت و درختچه داشتیم. انجام اصلاحات هندسی در سطح منطقه حدود ۱۴ مورد بوده است. رنگ آمیزی، نقاشی و نصب المان‌هایی در سطح منطقه ۵ در بلوار طاقبستان، کشمیر و هوانیروز انجام شده است. همچنین ریکاوری، احداث بازپیرایی پارک‌های سطح شهر و نصب وسایل ورزشی که با استقبال بسیار خوب و گسترده مردم رو به رو بود انجام شده است.

 سوری با اشاره به اجرای پروژه‌ها تازه در شهرداری منطقه ۵ تصریح کرد: تعدادی از این طرح‌ها پیش از عید و سایرین در فصل عمرانی به عنوان هدیه به شهروندان تقدیم می‌شود. ما توانستیم در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور عملکرد مثبتی را ارائه کنیم و شاخص گزارشات را تغییر دهیم.

 شهردار منطقه ۵ با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه ۵ و قرارگیری آن در مسیر گردشگری اذعان داشت: نگاه ویژه به این مناطق در چیدمان عناصر شهری تاثیر می‌گذارد، همچنین در حوزه ترافیک، نصب ایستگاه اتوبوس به صورت ویژه با طراحی جدید باعث جذابیت این مسیر شده است. از مردم خواهشمندیم با مادر این راستا همراهی لازم را داشته باشند.

 سوری در پایان عنوان داشت: ما معمولاً پیش از شروع طرح‌ها از مردم نظرسنجی می‌کنیم و جویای خواسته‌ها و نظراتشان هستیم. ما توانستیم باتوجه به هویت شهری پروژه‌های متناسب با خلق و خوی مردم را با نگاه به آینده اجرا کنیم، شهرداری متعلق به مردم است و بهتر است مردم در پرداخت عوارض به شهرداری کمک کنند، و این موجب افزایش کیفیت خدمات و کیفیت زیست در کرمانشاه می‌شود. اگر با همین آهنگ پیش برویم در آینده نزدیک شاهد تحولات بسیار خوبی در شهر خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار