فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۲۸ تن انواع مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال در استان فارس خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۸۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 05 October 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سردار رهام‌بخش حبیبی صبح امروز در آئین صبحگاه مشترک هفته ناجا در جمع اعضای شورای تامین استان با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی ماموران انتظامی اظهار داشت: در 6 ماه امسال 28 تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 20 درصدی مواجه بوده است.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی نیز با افزایش 150 درصدی جرم در فضای مجازی مواجه هستیم، افزود: گسترش فعالیت در فضای مجازی به گونه‌ای است که این فضا به یک فضای حقیقی تبدیل شده و در بخش اعظمی از فعالیت‌ها عده‌ای به دنبال کسب و کارند اما عده‌ای نیز به دنبال ضربه زدن و سرقت و برخی افراد نظیر سیاسیون هم به دنبال تبلیغات خود هستند.

 

سردار حبیبی از ماموران پلیس به عنوان پلیس اسلامی انقلابی یاد کرد و گفت: امروز شاهد آن هستیم که ماموران پلیس توانسته‌اند در تمامی صحنه‌ها به خوبی ایفای نقش کنند و در حفظ امنیت تلاش شبانه‌روزی داشته باشد.

در قالب تقسیمات کشوری مردم فارس به حق خود رسیدند

استاندار فارس نیز در این مراسم ابتدا به تقسیمات جدید استان اشاره کرد و گفت: در قالب تقسیمات کشوری مردم شهرستان‌های فارس به حق خود رسیدند.

عنایت‌الله رحیمی از تمام دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان خواست درجهت ارتقا امنیت و نظم استان ماموران ناجا را یاری بدهند تا بتوانند در سایه تلاش صادقانه سرداران، افسران و درجه‌داران برای مردم تلاش کنند.

وی عملکرد نیروی انتظامی را در حفظ امنیت استان ستودنی دانست و گفت: عملکرد صحیح ناجا سبب افزایش اعتماد در بین افراد جامعه شده و استان فارس در کشور به دلیل عملکرد ناجا از امنیت مطلوبی برخوردار است.

در پایان این مراسم یگان‌های مستقر در میدان صبحگاه از مقابل جایگاه رژه رفته و آمادگی کامل خود را به نمایش گذاشتند.

 

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار