فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: بیش از ۸۰ درصد جرائم کشف و ضبط شده در حوزه فضای مجازی است و استان همدان از نظر امنیت در بین ۳ استان برتر کشور قرار دارد و امنیت متعلق به همه است و هفته ناجا فرصتی برای ارائه بخشی از تلاش‌های تلاشگران عرصه امنیت است.
کد خبر: ۷۸۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ 05 October 2019

فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: بیش از ۸۰ درصد جرائم کشف و ضبط شده در حوزه فضای مجازی است و استان همدان از نظر امنیت در بین ۳ استان برتر کشور قرار دارد.

به گزارش تابناک همدان، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در صبحگاه مشترک به مناسبت سومین روز از هفته نیروی انتظامی، افزود: امنیت متعلق به همه است و هفته ناجا فرصتی برای ارائه بخشی از تلاش‌های تلاشگران عرصه امنیت است.

وی با اشاره به اینکه، امروز نیروی انتظامی علاوه بر اقدامات در حوزه سلبی و ایجابی، در حوزه اجتماعی و جامعه‌محور در حوزه پیشگیری اجتماعی نیز متمرکز است، خاطر نشان ساخت: چرا که اگر آگاه‌سازی مردم صورت گیرد بیش از ۶۰ درصد جرائم قابل پیشگیری است.

کامرانی صالح با اشاره به این که بیش از ۳ تن مواد مخدر در ۶ ماهه نخست امسال کشف شده است گفت: ۴۱ باند توزیع مواد مخدر و ۵ هزار توزیع کننده خرد و مصرف کننده در این مدت دستگیر شدند.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان عنوان کرد: در حوزه قاچاق کالا نیز بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در ۶ ماهه نخست امسال کشف و چند باند توزیع قاچاق کالا متلاشی شدند.

وی به استفاده از ظرفیت عظیم مردمی و سایر دستگاه‌ها در ارتقای امنیت پایدار با ارائه راهکار مناسب اشاره کرد و گفت: شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند و امین مردم» است که با توجه به اتفاقات دنیا و کشور پلیس باید حرفه‌ای، هوشمند و به‌روز باشد.

وی به آمار تصادفات منجر به فوت در این بازه زمانی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به افزایش ۳۰ درصدی تردد‌ها تصادفات فوتی درون شهری پنج درصد کاهش و برون‌شهری هشت درصد افزایش داشته است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه مردم نیز باید پلیس ما باشند اظهار کرد: انتقادات و پیشنهادات در سامانه ۱۹۷ پیگیری می‌شود که بیش از ۱۵ هزار تماس در این بازه زمانی ثبت شد که با افزایش ۳۰ درصد رضایت‌مندی همراه بود و بر این اساس بیش از ۶۰۰ نفر به صورت میدانی دیدار و مشکلات طرح و بررسی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار