فرماندار خوی : افسران نیروی انتظامی پرورش یافتگان مکتب سرخ حسینی و حافظان امنیت و آرامش ملت هستند .
کد خبر: ۷۸۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 05 October 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
سید ؛محمد عابدی فرماندار خوی در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی گفت :در آستانه همایش بزرگ اربعین حسینی قرارداریم و پیامی که از قیام عاشورا به ما رسیده ، این است که باید در راهپیمایی و همایش بزرگ اربعین زینب وار شرکت کنیم.

لذا مردم با حضور پرشور خود در صحنه های سیاسی نقشه های دشمنان را خنثی می کنند
سید محمد عابدی در ادامه به صداقت ودر مسیر حق قرار گرفتن ناجا اشاره کردوگفت:
افسران نیروی انتظامی پرورش یافتگان مکتب سرخ حسینی و حافظان امنیت و آرامش ملت هستند .
وی اضافه کرد : نیروی انتظامی نزدیک به ۲۵هزار شهیدبرای پاسداری ازاین نظام مقدس تقدیم کرده که این سند بسیار محکمی برای ناجا می باشد .

عابدی تصریح کرد : امروز رکن رکین انقلاب اسلامی مردم ولایتمداری است که در ۴۰ ساله گذشته برای پایداری این انقلاب در همه صحنه های نظام جمهوری اسلامی شجاعانه ایستاده اند و این سربازان و افسران و فرماندهان شجاع نیروهای مسلح در ایران اسلامی برای صیانت از این مردم ، نظام ، رهبری ، قرآن و اسلام حماسه های زیادی آفریده اند .

فرماندار خوی با بیان اینکه ،استکبار جهانی امروز در صدد این است که بین مردم نظام و نیروهای مسلح ومسئولین شکاف ایجاد کنند گفت: تفرقه بین مردم و مسئولین یکی دیگراز توطئه های دشمنان می باشد تا بین مردم و دولت مردان فاصله ایجاد کنند و باعث نارضایتی وبدبینی مردم از دولت باشند .

عابدی در پایان یاد و خاطره شهدای هنگ مرزی که در راه حفظ امنیت مرزی و مقابله با ترورست ها و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نایل شده اند را گرامی داشت و گفت : مرزبانان دلیر و شجاع هنگ مرزی حافظان حدود و مرزهای کشور اسلامی هستند که در صیانت از خاک مقدس ایران اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار