با حضور چهره‌های جدید در تیم ملی
سرمربی تیم ملی با کشیدن قلم قرمز روی نام چهره‌های سرشناس اردوهای قبلی ترجیح داد از بازیکنان جدید و آماده برای بازی با کامبوج و بحرین بهره ببرد.
کد خبر: ۷۸۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱ 06 October 2019

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه با بسته شدن پرونده هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر همان طور که انتظار می‌رفت فهرست جدید تیم ملی برای دو بازی با کامبوج در تهران و بحرین در منامه از سوی مارک ویلموتس اعلام شد که در فهرست جدید سورپرایزهای بسیار زیادی از سوی کادر فنی دیده می شود.


 مارک ویلموتس در حالی نام 23 بازیکن را برای بازی با کامبوج و بحرین در ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 و مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2023 اعلام کرد که در این فهرست روی نام چند بازیکن ناآماده و کم‌انگیزه قلم قرمز کشیده شد از جمله لژیونرهای مطرح و ستاره‌های داخلی از دو تیم استقلال و پرسپولیس.

 

خط خورده‌های سرشناس


در نگاه اول می‌توان به غیب نفراتی همچون علیرضا جهانبخش از برایتون، سعید عزت‌الهی از یوپن و کاپیتان‌های اول و دوم استقلال در کنار مهدی ترابی از پرسپولیس به عنوان سرشناس‌ترین بازیکنان خط خورده به نسبت اردوی ماه قبل اشاره کرد. ویلموتس و دستیارانش با آنالیز کاملی که از وضعیت بازیکنان داشتند این بار قلم قرمز خود را روی این بازیکنان که یا مصدوم بودند یا اگر هم سالم بودند عملکرد چندان قابل دفاعی نداشتند، ترجیح داد این فرصت را به نفرات آماده‌تری بدهد تا در دو بازی پیش رو خود را نشان بدهند. در این بین باید به الهیار صیادمنش هم اشاره کرد که در اردوی قبلی حضور داشت اما این بار نیست.

 

تازه واردها


مهرداد محمدی از آوس پرتغال، پیام نیازمند، مرتضی منصوری و محمد محبی از سپاهان صدرنشین لیگ برتر، مهدی طارمی از ریو آوه با گذراندن دوران مصدومیت از جمله نفرات سرشناس تازه دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که نشان می‌دهد ویلموتس همان‌طور که وعده داده بود با زیر نظر گرفتن عملکرد بازیکنان در لیگ برتر درهای تیم ملی را به سوی نفرات آماده باز کرده است.

 

جامانده‌های بزرگ


بدون شک با عملکردی که فرشید اسماعیلی در ترکیب استقلال در این هفته‌ها از خود نشان داده انتظار می‌رفت تا شماره 8 آبی‌ها یکی از کسانی باشد که شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را خواهد داشت اما ویلموتس ترجیح داد از جمع هافبک‌های استقلال باز هم به علی کریمی اکتفا کند، بازیکنی که روزهای خوبی را برای طرفداران این تیم رقم نزده، به خصوص در دربی 90 پایتخت که هم پنالتی از دست داد هم اخراج شد. او در مصاف با گل‌گهر هم یک پنالتی عجیب به رقیب هدیه داد.

 

23 بازیکن برای کامبوج و بحرین


با تمام این تفاسیر و با سورپرایزهای بزرگی که ویلموتس در فهرست جدید داشت فهرست 23 نفره اعلام شده برای دو بازی با کامبوج و بحرین در تهران و منامه به این شرح است؛


دروازه بان‌ها


علیرضا بیرانوند(پرسپولیس) محمد رشید مظاهری(تراکتور) پیام نیازمند(سپاهان)

 

مدافعان


سید مجید حسینی(ترابزون اسپور) حسین کنعانی‌زادگان(پرسپولیس) مرتضی منصوری(سپاهان) میلاد محمدی(خنت بلژیک) محمد نادری(پرسپولیس) رامین رضاییان(الشحانیه) مرتضی پورعلی گنجی(العربی) سیاوش یزدانی(استقلال)

 

 هافبک ها


امید ابراهیمی (یوپن) احسان حاج‌صفی(تراکتور) علی کریمی(استقلال) احمد نوراللهی(پرسپولیس) مسعود شجاعی(تراکتور)

 

مهاجمان


وحید امیری(پرسپولیس) کریم انصاری‌فرد(السیلیه) اشکان دژاگه(تراکتور) مهرداد محمدی(آوس پرتغال) محمد محبی(سپاهان) سردار آزمون(زنیت روسیه) مهدی طارمی(ریوآوه پرتغال)


***


نفرات دعوت شده باید تا عصر امروز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی و در اردوی آماده‌سازی در کمپ تیم‌های ملی حاضر شوند تا از فردا تمرینات خود برای رویارویی با کامبوج در روز 18 مهرماه را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار