مدیر امور برق منطقه دو اهواز از تامین برق و روشنایی ۵۰ موکب در منطقه عین دو اهواز خبر داد و گفت: قرار است برق و روشنایی مواکبی که در امتداد مسیر ساحت الحسین علیه السلام هستند با احداث شبکه جدید تامین شود.
کد خبر: ۷۸۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 06 October 2019

حجت توکلی در خصوص فعالیت‌های برق‌رسانی برای مواکب‌های برپا شده در منطقه عین دو اظهار کرد: این مجموعه افتخار دارد که مانند سال‌های گذشته در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، نسبت به تامین برق و روشنایی 50 موکب تحت عنوان ساحت الحسین (ع) اقدام کند.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مواکب مسیر جاده اهواز به چذابه، حد فاصل اهواز به حمیدیه به ویژه در منطقه عین دو، قرار است تا برق و روشنایی مواکبی که در امتداد مسیر ساحت الحسین علیه السلام هستند با احداث شبکه جدید تامین شود.

مدیرامور برق منطقه دو اهواز تصریح کرد: به منظور رعایت اصول ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی همکاران ما در امور برق منطقه با اعزام کارشناسان ایمنی برق نسبت به بازدید از مواکب و بررسی موارد ایمنی اقدام می‌کنند.

توکلی عنوان کرد: این اقدامات شامل نصب کابل اصلی، تابلو و سیم کشی داخلی مواکب است. همچنین آموزش و تذکرهای لازم به متولیان این مواکب داده شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این آموزش‌ها اما از موکب‌داران تقاضا داریم تا موارد ایمنی برق را با دقت رعایت کنند و در این زمینه از اقدامات خودسر پرهیز کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار