نتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل یوونتوس، تاکید کرد که برای مقایسه تیمش با بیانکونری، هنوز خیلی زود است.
کد خبر: ۷۸۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 07 October 2019

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، اینتری ها در حالی پا به دیدار امشب گذاشتند که در هر 6 دیدار قبلی شان در سری آ به پیروزی رسیده بودند. در دیدار امشب هم بعد از اینکه یوونتوس با گل پائولو دیبالا پیش افتاد، توانستند توسط لائوتارو مارتینس از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشند.

اما در نهایت این شاگردان مائورتزیو ساری بودند که در دقایق پایانی توسط گونسالو ایگواین به گل رسیدند و سه امتیاز این دیدار مهم را از آن خود کردند.

کونته به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما بیش از همه بهای مصدومیت سنسی را دادیم؛ وقتی او از زمین خارج شد، ما راه مان را گم کردیم. ما نیمه دوم را خوب شروع نکردیم اما پس از آن بازی بار دیگر متعادل شد و هر دو تیم امکان گلزنی داشتند.

 

 

در نهایت یوونتوس به گل رسید. آنها مطمئنا همه توپخانه سنگین شان در خط حمله را استفاده کردند؛ از همه تجربه شان که چگونه چنین بازی ای را کنترل کنند. من نمی توانم شکایتی از شاگردانم داشته باشم؛ آنها همه توان شان را به کار گرفتند اما من همیشه گفته ام که ما راه درازی در پیش داریم تا از نظر تجربه و مدیریت بازی به آنها برسیم.

ما باید بهتر شویم و این اجتناب ناپذیر است. ما تازه در ابتدای مسیرمان قرار داریم. من آمار را نگاه کردم و نشان می داد که بازی متعادلی بود. آنها می توانستند گل بزند و ما هم. هر دو تیم شانس داشتند اما تجربه و کیفیت یک باشگاه بزرگ سرنوشت ساز شد. ما کلاه مان را برای آنها از سر برمی داریم اما آستین های مان را بالای می زنیم و به کار کردن ادامه می دهیم."

کونته در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه این دیدار، اولین تقابلش با یوونتوس بعد از جدایی اش از این باشگاه در سال 2014 بود، شکست در آن برایش دردناک بود یا نه، گفت:" این دیداری مهم مقابل یک تیم بسیار قدرتمند بود. من همیشه مقابل یوونتوس شکست می خوردم، با آرتزو و آتالانتا. من با شکست ها ناراحت می شوم، نه فقط به خاطر اینکه تیم حریف یوونتوس است. من به احترام آنها کلاه از سر برمی دارم."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار