ستاره سنگالی بارسا بار دیگر در معرض توجه
عثمان دمبله در بازی دیشب بارسا به دلیل آنچه توهین به داور بعد از اخراج آرائوخو اعلام شد از بازی اخراج شد ولی با وجود حمایت والورده از دمبله، او در بارسلونا سابقه بی‌انضباطی‌های طولانی‌ای دارد.
کد خبر: ۷۸۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 07 October 2019

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، درحالیکه بارسلونا دیشب در نوکمپ به مصاف سویا رفت و موفق شد این تیم را 4-0 شکست دهد، اخراج دو بازیکن بارسلونا در سه دقیقه پایانی بازی یکی از نکات عجیب و خبرساز این مسابقه بود. وقتی داور بازی آرائوخو بازیکن بارسا را در دقیقه 87 بازی با یک کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد، کمی بعد عثمان دمبله را هم به دلیل آنچه توهین به خود دانست از میدان اخراج کرد.

 

 

ولی والورده سرمربی بارسا در پایان بازی از دمبله طرفداری کرد و گفت نمی‌داند علت اخراج او چه بوده ولی اگر داور او را به خاطر اعتراضش به اخراج آرائوخو اخراج کرده بعید می‌داند دمبله به او توهین کرده باشد. والورده در این باره گفت:" نمی‌دانم دمبله چه گفته. ولی در صحنه اخراج آرائوخو به نظر من هم خطایی در کار نبود. ولی اخراج دمبله برایم مرموز است. به نظرم او اصلا جمله طولانی‌ای به داور نگفت".

 

 

اما دمبله از زمان پیوستن به بارسلونا برای این تیم مشکلات زیادی درست کرده و مدیران بارسا بارها از نارضایتی خود از بی‌انضباطی‌های مکرر او گلایه کرده‌اند. در همان بازی ابتدایی فصل مقابل اتلتیک بیلبائو دمبله مصدوم شد و باشگاه از او خواست تا صبح روز بعد از بازی در محل دفتر باشگاه حضور به هم برساند تا معاینات پزشکی کامل روی پای او انجام شود. ولی دمبله فردا در مقر باشگاه حاضر نشد و بعدها مشخص شد که او در این مدت به خارج از اسپانیا رفته بوده.

 

درحالیکه رسانه‌های اسپانیایی می‌گفتند دمبله از این فرصت برای سفر به سنگال استفاده کرده بوده، مدیر برنامه‌های او این شایعات را رد کرده و گفت او تنها سفری کوتاه به فرانسه داشته و علت عدم حضورش در معاینات باشگاه این بوده که احساس ناراحتی نمی‌کرده. ولی دمبله بعد از شرکت در یک تمرین بارسلونا دوباره دچار ناراحتی شد و اسکن‌های انجام شده روی پای او نشان داد که ستاره بارسا پنج هفته از میادین دور خواهد بود.

 

 

دمبله فصل گذشته هم مشکلات انضباطی عجیب و غریبی داشت و مدیران بارسا و کادر فنی این تیم را از دست خود به شدت عصبانی کرده بود. در یک مورد والورده او را به دلیل عدم حضور در تمرین برای یک بازی از فهرست تیم کنار گذاشت. بعدها مشخص شد که بارسلونا چندین ساعت به دنبال دمبله می‌گشته و در نهایت او را در خانه‌اش پیدا کرده. دمبله در مقابل اعتراض‌های مسئولین باشگاه در پاسخ به این سوال که چرا بدون خبر در تمرین شرکت نکرده بوده ناراحتی معده را علت غیبتش اعلام کرده بود. وقتی مسئولین باشگاه از او سوال کردند که چرا غیبتش را به تیم اطلاع نداده بوده دمبله مدعی شده بود گوشی تلفن همراهش خراب بوده و شارژ باتری‌اش تمام شده بوده.

 

 

بعد از اخراج دمبله در بازی دیشب با وجود حمایت ضمنی سرمربی بارسا دمبله از او به نظر می‌رسد سریال بی‌انضباطی‌ها و بی‌مبالاتی‌های دمبله در بارسلونا همچنان ادامه دارد. بارسلونا تا این لحظه با ستاره سنگالی خود به شکلی کج‌دار و مریز برخورد کرده و باید دید آیا این روند تا پایان قرارداد او ادامه خواهد داشت یا کاسه صبر کاتالان‌ها سرانجام لبریز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار