مدیر کل محیط زیست فارس برنامه‌های این سازمان در روز کودک را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۸۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 07 October 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حمید ظهرابی مدیر کل محیط زیست استان فارس بیان کرد: حضور کارکنان این اداره در مدارس و مهد کودک ها، ارائه بسته‌های آموزش محیط زیستی، مشارکت سازمان‌های مردم نهاد برای تداوم برنامه‌های آموزشی در حوزه کودک و محیط زیست از جمله برنامه‌های این نهاد در روز کودک و محیط زیست است.

او با اشاره به توجه ویژه سازمان حفاظت محیط زیست استان در خصوص آموزش کودکان بیان کرد: آموزش‌هایی در مدارس و مهد کودک‌ها برای آشنایی آنان با مسائل زیست محیطی برگزار شده است.

ظهرابی افزود: امروزه یکی از چالش‌های توسعه در سطح جهانی، بهره برداری بیش از حد از محیط زیست، تولید پسماند و ایجاد آلودگی بوده، که باعث تغییر اکو سیستم درجهان شده است.

مدیر کل محیط زیست استان فارس تصریح کرد: در سطح منطقه پیامد فعالیت انسان در محیط زیست ایجاد گرد و غبار بوده، که عرصه زندگی را تنگ کرده و سلامتی انسان و دیگر جانداران را تحت تاثیر قرار داده و در سطح ملی نیز از بین رفتن تنوع زیستی، خشک شدن تالاب‌ها و رودخانه‌ها باعث مشکلاتی در بخش کشاورزی شده است.

ظهرابی اضافه کرد: با توجه به اینکه کودکان به عنوان شهروندان و مدیران آینده نقش اساسی در حفظ محیط زیست دارند بنابراین آگاهی این قشر از حفظ محیط پیرامون و از بین رفتن چالش‌های موجود نقش اساسی دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار