کد خبر: ۷۸۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 08 October 2019

فرماندار گرمسار

فرماندار گرمسار و رئیس ستاد مرکزی انتخابات شهرستان گرمسار از فراهم شدن  زیرساخت‌های انتخابات الکترونیکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک وحید رجایی در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان‌های گرمسار و آرادان که با حضور رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد اظهار کرد: ستاد انتخابات و مسوولان شهرستان همه توان خود را به کار می‌گیرند تا شعار انتخابات سال ۹۸ را که در گام دوم انقلاب " قانون مداری"و "بیطرفی" و "مشارکت حد اکثری" است  محقق کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ستاد انتخابات این شهرستان بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، رهنمود های استاندار سمنان و  سیاست‌های راهبردی ستاد انتخابات استان آغاز شده ادامه داد: همه کمیته‌های ستاد و مسوولین آنها انتخاب و جلسات این کمیته‌ها به‌صورت منظم برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان گرمسار از بازدید از شعب دوره‌های قبل به عنوان یکی از طرح‌های این ستاد شهرستانی نام برد و افزود: در همین راستا اعضای ستاد انتخابات شهرستان تاکنون از ۴۰ درصد شعبات دوره‌های پیشین انتخابات بازدید کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه بسیاری از شعب در مدارس مستقر می‌شوند، بازسازی و نوسازی برخی از این مدارس مورد تاکید قرار گرفته تا به لحاظ امنیت فیزیکی از آمادگی لازم برخوردار باشند .

رجایی از استفاده از ظرفیت‌های شهرستان به عنوان یکی از رویکردها و راهبردهای ستاد انتخابات گرمسار یاد کرد و گفت: امسال مجموعه شعبات شهرستان گرمسار و آرادان ۸۷ شعبه است که به نسبت دو دوره قبل که ۸۵ شعبه بوده است  دو شعبه افزایش یافته است.

وی با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات افزود: تامین  تجهیزات و امکانات در برگزاری  انتخابات، در شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا بروز رسانی تجهیزات و امکانات از انتظارت شهرستان است که در کمیته تدارکات و پشتیبانی در شهرستان نیز مطرح و بررسی شده است.

فرماندار گرمسار با اشاره به لزوم اطلاع رسانی در خصوص اخبار انتخابات گفت: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی با تعاملات صورت گرفته رصد اخبار و اطلاعات با فرایند مثبتی در حال انجام است .

وی با اشاره به لزوم رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات گفت: فرمانداری متعلق به کاندیدای خاصی نیست، لذا فضایی ایجاد شده تا کاندیداها بتوانند با مجموعه فرمانداری در تعامل بوده و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان دارند .همچنین تعامل با هیت نظارت انجام شده است و در راستای ایجاد بستر امنیتی،  طرح امنیت انتخابات تدوین شده است.

رجایی ضمن تاکید بر ضرورت بی طرفانه و قانومندارانه بودن انتخابات گفت: باید همه عوامل برگزاری انتخابات بر این مدار حرکت کنند، چرا  که ممکن است برخی از افراد به دنبال ایجاد شایبه باشند، فلذا باید به گونه ای رفتار شود  که اعتماد سازی در جامعه افزایش یابد تا شاهد برگزاری انتخاباتی در سایه وحدت و امانت داری در شهرستات گرمسار باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار